لوله سیلندری h8
متال طاها

خرید لوله آتشخوار

خرید لوله آتشخوار یا دیگ بخار، لوله هایی با اشکال مختلف هستند که عمو ما یا به صورت مستقیم و یا U شکل در تأسیسات مختلف به کار برده می شوند. با وجود این میزان متوسطی در اندازه گیری و این لوله ها وجود ندار آن ها نسبت به انواع دیگر، کاربردها و محبوبیت بیشتری دارند.

با این که این لوله ها هم مثل همه لوله های فولادی بدون درز دیگر کلیدی بسیاری دارد. چرا که این لوله ها در شرایط استفاده از آنها می تواند کمتر باشد.

لوله آتشخوار در دیگ بخار

لوله آتش بالا فشار، عموما در شرایط دمای موردی و عملیاتی با فشار قوی، استفاده قرار می گیرد.

Worldwide افزایش یافته است و احتمال تشخیص و خوردگی لوله های دیگر را می کند. در چنین شرایطی لوله های خوار فشار قوی که بافت و کیفیت پایدار و من اسبی دارند، می توانند ایده آلی را برای صنایع شما انتخاب کنند.

کاربرد لوله های آتشخوار عمومی یا فشار متوسط ​​​​معمولا در مواردی مانند نصب لوله های دیواری، لوله های آب جوش، لوله های بخار سوپر هیتر، لوله ای دود و لوله های قوسی می باشد.

لوله های آتشخوار قوی معمولاً به عنوان لوله های انتقال بخار، مجا ری هوا، لوله های حرارتی اصلی و غیره، مورد استفاده قرار می گیرند.

>> برای خرید ورق آتشخوار کلیک کنید.

روش های عملیات حرارتی لوله آتشخوار

عملیات حرارتی که روی لوله های آتشخوار انجام می شود، تأثیر زیادی در تغییر خواص فیزیکی و مکانیکی آن ایجاد می کند و این لوله ها را برای یک ستفاده های سرمایشی و گرمایشی مناسب می کند.

چقرمگی، سختی، مقاومت در برابر سایش و سایر مزیت های ویژه خرید لوله آتشخوار، نتیجه همین عملیات حرارتی است. عملیاتی که برای افزایش این ویژگی ها در خرید لوله آتشخوار صورت می گیرد، به ترتیب زیر می شوند:

سپس به محض اتمام این لوله گرم کردن را داخلول آب یا روغن غوطه م ی کنند تا خنک شود و یا با قرار دادن در محیط انجماد آن را کاهش دهد. تمامی حقوق محفوظ است یاز خود را آورد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق sk45

آتشخوار را شکننده تر می کند و اگر میزان استرس و فشار ایجاد می شود در مرحله قبل خرید لوله آتشخوار زیاد باشد، می تواند باعث آسیب یا شکستگی آن شود. کر دن یا تمپر می روند.

در صورتی که در این مرحله با کاهش کمی از شکنندگی لوله های روبر و می شوند، از فولاد کاهش می دهند تا این مشکل را برطرف کنند.

تنش های داخلی لوله های فشاری قوی آتشخوار باید از طریق راه A خت یا آنیل کردن است. لوله های فولادی آتشخوار در این مرحله تا بعد از آن بحرانی خود گرم می شوند و شروع به خنک شدن می کنند. اطلاعات از خود نشان دهد.

خرید لوله آتشخوار
خرید لوله آتشخوار

چگونه می توان لوله آتشخوار با کیفیت خوب بخریم؟

در خرید این لوله ها، می توان درست کرد.اطلاعات کمک آن ها مراحل خریدتان را با اطمینان بیشتر به انجام برسانید.

در هنگام خرید به سطح لوله آتشخوار خوب دقت کنید. لوله آتشخوار فولادی با کیفیت دارای سطح صاف و یکنواخت است و هیچ برآم دگی یا بی نظمی در ظاهر این لوله نمی شود.

چگالی خرید لوله آتشخوار به شما کمک می کند که متوجه شوید ناخالصی های موجود در این لوله ها شوید. اگر لوله آتشخواری که انتخاب کرده اید چگالی پایینی دارد باید با کیفیت بودن آن شک کنید.

لوله آتشخوار کیفیت بالا، دارای سطح سطح صاف و یکدست است، در غیر این صورت کیفیت و مرغوبیت خوبی ندارد.

>> برای اطلاعات بیشتر و بهتر از ویدئو معرفی لوله آتشخوار دیدن کنید.

کاربرد لوله آتشخوار

کاربرد لوله های آتشخوار بر اساس ویژگی ها و خواص مکانیکی آن تعیین می شود. مثلا لوله های آتشخواری که مقاومت در برابر اسید ها دارند، معم ماس هستند، استفاده می شوند

چگونه می توان لوله آتشخوار با کیفیت خوب بخریم؟

در خرید این لوله ها، می توان درست کرد. تمامی حقوق محفوظ است. همه حقوق محفوظ است اطلاعات کمک آن ها مراحل خریدتان را با اطمینان بیشتر به انجام برسانید.

لوله آتشخوار فولادی با کیفیت دارای سطح صاف و یکنواخت است و هیچ برآم دگی یا بی نظمی در ظاهر این لوله نمی شود.
چگالی خرید لوله آتشخوار به شما کمک می کند که متوجه شوید ناخالصی ه ای موجود در این لوله ها شوید. اگر لوله آتشخواری که انتخاب کرده اید چگالی پایینی دارد باید با ک یفیت بودن آن شک کنید.
کلیه حقوق محفوظ است. لوله آتشخوار کیفیت بالا، دارای سطح سطح صاف و یکدست است، در غیر این صورت کیفیت و مرغوبیت خوبی ندارد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  خرید ورق قلع اندود

کاربرد لوله آتشخوار

کاربرد لوله های آتشخوار بر اساس ویژگی ها و خواص مکانیکی آن تعیین می شود. مثلا لوله آتشخوار که مقاومت در برابر اسید ها دارند، معم ماس هستند، استفاده می شوند

که می خواهید در راه اندازی و فرآیندهای خود، ترکیبی از استحکام بالا و نسبتا کم را تجربه کنید. اگر هم برای انرژی بسیار داغ و با حرارت بالا را تحت فشار قرار دهید، از این کار خواهد بود. پوشش حفاظتی ایجاد شده تأثیر زیادی در مقاومت آن ها در برابر خوردگی دارد.

  • ساخت مخازن و دیگ های بخار
  • سیستم انتقال انرژیات
  • صنایع شیمیایی و دارویی
  • صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
  • ساخت مبدل حرارتی
  • اکونومایزر
  • سوپر هیتر
  • پتروشیمی

لوله آتشخوار

  • مقاومت بالا در برابر نوسانات دمایی
  • ایمنی بالا
  • دوستدار محیط زیست
  • قیمت مناسب
  • کارآیی بالا
  • راندمان بالا
  • تنوع زیاد
  • شکل پذیری مناسب

خرید لوله آتشخوار متال طاها

متال طاها نماینده فروش لوله آتشخوار در ضخامت، ترکیب و برندهای مختل ف است. بخار، مبدل‌های حرارتی، تی و سایر موارد مشابه که فشار و حرارت به طور همزمان بالا باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به دلیل استفاده از لوله بدون درز آتشخوار در صنایع مهم، کیفیت این محصول برندهای معتبر خریداری کنید.

لوله‌های بی‌کیفیت و با وزن کم در بازار بسیار وجود دارد که عدم مقاومت کافی خسارات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت فروش با ما 02166797915 بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری