متال طاها

ورق هایی با علامت CK

ورق هایی با علامت CK خاصیت ضد سایش دارند اما CK45 از این نظر قویتر است. فولاد CK45 به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش به ورق مقاوم در برابر سایش نیز معروف است.

پس از بازپخت، ورق ck45 به خوبی پردازش می شود. همانطور که مشاهده کردید، ورق های ضد سایش در انواع مختلف و پایه های مختلف دارای تعدادی ویژگی مشترک هستند.

دارای مقاومت در برابر سایش و ضربه بالا، سختی بالا و استقامت بالا در شرایط سخت طولانی مدت، دارای قابلیت جوشکاری و شکل پذیری بالا و به دلیل استحکام و سختی خوب ورق ck45، تغییر شکل و سایش موضعی بسیار کمی دارند.

برای مشاهده قیمت آلیاژ ورق کلیک کنید. در صورت عدم مشاهده محصول مورد نظر حتما با متخصصین آهن اینفو تماس بگیرید. ورق – این همان ورق است که در اندازه های خاصی ساخته می شود و در خروجی خط تولید به شکل مستطیل است.

اما ورق رول همانطور که از نامش پیداست از ضخامت و عرض استاندارد در طول طولانی ساخته شده و در یک رول پیچیده می شود. همانطور که قبلا ذکر شد انواع ورق های فولادی هم به صورت رول و هم به صورت ورق موجود می باشد.

فولاد آلیاژی CKA 45 در کوره ها ذوب می شود و با روش های ریخته گری پیوسته به محصولاتی مانند ورق، نوار و میلگرد تبدیل می شود. ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش دارای ترکیب شیمیایی با محتوای کربن بالا هستند، کربن باعث سختی و دوام بالای محصول می شود و هر چه مقدار آن بیشتر باشد، استحکام و خاصیت ضد سایش ورق بیشتر می شود.

ورق هایی با علامت CK

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

به عنوان مثال برخی از مهم ترین انواع ورق های Veldox عبارتند از Veldox 420، 460، 700، 900 و 960. اگرچه این ورق ها بر اساس سختی طبقه بندی می شوند، اما دلیل اصلی آن نوع و تعداد عناصر به کار رفته در ساخت آنها می باشد. .وجود دارد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق گالوانیزه

به عنوان مثال، تسمه نقاله، چاقو و کاتر، سطل های زمینی، چرخ دنده و سنگ شکن از این صفحات و صفحات ساخته می شود. در صورت نیاز به خرید ورق هاردوکس در سایزها و ابعاد مختلف با ما تماس بگیرید.

این محصولات خواص مکانیکی و فیزیکی بالایی دارند و به ورق های مهندسی نیز معروف هستند.

ورق مقاوم در برابر سایش ck45 به دلیل خواص فنی و مکانیکی خود قابلیت عملیات حرارتی را دارد و به عبارتی یکی از فولادهای گرم شده می باشد که می توان عملیات حرارتی مختلفی مانند آهنگری، آنیلینگ، نرمال سازی، کوئنچ، تنش زدایی و تمپرینگ را انجام داد. روی آن اجرا شد. داد

به طور کلی، سختی و دوام دورستات باعث عمر طولانی برای قطعاتی می شود که در معرض سایش دائمی قرار دارند. این ورق در سال 2015 به Strenx تغییر نام داد.

علامت تجاری Dorstat در کارخانه ای در اتریش و ورق هاردوکس اولین بار توسط شخصی به نام پروفسور یوهان آگوست بریل در سوئد تولید شد.

در این مقاله با انواع ورق های مقاوم در برابر سایش و نحوه خرید ورق هاردوکس آشنا شدید، در صورت داشتن هر گونه سوال با آهنرسان تماس حاصل فرمایید.

ورق CK45 که نوعی ورق مقاوم در برابر سایش است با نامگذاری استاندارد DIN مطابقت دارد. هر یک از عناصری که در این بخش در مورد آنها صحبت کردیم، قابلیت هایی را به صفحه اضافه می کنند.

ورق هایی با علامت CK

به عنوان مثال استفاده از تیتانیوم در ورق آلیاژی باعث افزایش سختی و استحکام آن می شود. ورق هاردوکس 500 نوعی صفحه سایش است که حاوی 0.3 درصد کربن است.

ورق های هاردوکس انواع مختلفی دارند و هر کدام در محدوده، ضخامت، طول و عرض متفاوتی عرضه می شوند. ورق سایش Hardox: این ورق ها معمولاً در سختی های 400، 450، 500، 550 و 600 برینل یا بالاتر موجود هستند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق استیل 310

ورق هاردوکس 500 در ضخامت های 4.0-103 میلی متر و همچنین ورق هاردوکس 500 در ضخامت های 2.0-7.0 میلی متر موجود است.

در بین انواع ورق هاردوکس، هاردوکس 400 سختی کمتری نسبت به سایرین دارد و با افزایش عیار، سختی نیز افزایش می یابد. سختی ورق هاردوکس 400، 450 و 500 می باشد.

ابزاری که برای اندازه گیری برینل این نوع ورق استفاده می شود، توپ فلزی است. کشورهای مختلف فلزات و آلیاژهای فولادی مختلفی تولید می کنند و طبق قوانین خود نام آنها را می گذارند.

طبق این استانداردها، هر ورق دارای وزن مشخصی است، وزن ورق ck45 برای انواع مختلف متفاوت است و در صورتی که کارخانه های تولیدی محصولات خود را مطابق با این استانداردها تولید کنند، نتایج آنالیزهای فنی و مکانیکی آنها نیز باید مطابق باشد.

این ارزش ها از این نوع ورق برای ساخت ماشین آلات حفاری و کامیون استفاده می شود. روش نورد معمولاً برای ساخت ورق های مقاوم در برابر سایش استفاده می شود.

در این مقاله یکی از بهترین ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش یعنی ورق هاردوکس را بررسی کرده و انواع مختلف آن را نیز بررسی کرده ایم. این محصول یکی از پرمصرف ترین ورق های ضد سایش است و نسبت به سایر محصولات کاربرد بیشتری دارد.

یکی از مهم ترین تفاوت های ورق های هاردوکس با سایر ورق ها، چقرمگی آنها است.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.
ورق هایی با علامت CK
ورق هایی با علامت CK
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری