کاربرد ورق 17mn4
متال طاها

کاربرد ورق 17mn4

کاربرد ورق 17mn4 این ورق یکی از محصولات اتشخوار یا نسوز است که در استانداردجهانی DIN آلمان 1.7175 معروف است.

این ورق در برابر فشار بالا، دمای بالا و بخار آب بالا مقاوم است.

ورق 17mn4 بیشتر در پالایشگاه های نفت، کارخانه های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین برای ساخت دیگ های بخار، مخازن تحت فشار و لوله های انتقال مایعات داغ استفاده می شود.

این ورق که حاوی مقادیر قابل توجهی عناصر سیلیکون و منگنز در مقایسه با ورق ST37 و ورق ST44 است، دارای خواص مقاومت پیچشی و خمشی، باربری و کشسانی است.

کاربرد ورق 17mn4

این محصول از عناصر شیمیایی خاصی تشکیل شده است و این عناصر وظیفه ایجاد خواص منحصر به فردی مانند مقاومت در برابر فشار و دمای بالا را در این محصول بر عهده دارند.

این مسائل منجر به استفاده از کاربرد ورق 17mn4 در شرایط خاص می شود.

به عنوان مثال می توان از این محصول در ساخت انواع مخازن حرارتی، دیگ های فشار قوی، اتصالات مخصوص پمپاژ مایعات با دمای بالا و همچنین در ساخت تاسیسات مربوط به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کرد.

کاربرد ورق 17mn4
کاربرد ورق 17mn4

همه این عوامل این مشکل را در ذهن ما ایجاد می کند که تعیین کاربرد ورق فولادی به طور مستقیم با عناصر شیمیایی موجود در آن و همچنین مشخصات مکانیکی و فنی هر یک از این محصولات مرتبط است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق های فولادی

به همین دلیل پس از مطالعه قسمت مشخصات فنی ورق 17MH4، راه های دیگر استفاده از این محصول را نیز حدس خواهید زد.

هنگام استفاده از ورق 17mn4 در ساخت دیگ های صنعتی استاندارد، کلیه مراحل تحت نظارت دقیق سازمان ملی استاندارد انجام می شود.

اهمیت مواردی مانند تایید ورق ها و لوله های مورد استفاده در ساخت این دیگ ها در حین و پس از بهره برداری توسط بازرسان بررسی می شود.

به لطف ویژگی های طراحی کاربرد ورق 17mn4 استفاده شده در ساخت این دیگ ها، عملکرد صحیح تاسیسات تضمین می شود.

در حالی که متوجه شدیم کاربرد ورق 17mn4 چیست، سپس شما را با طراحی، مشخصات فنی و خارجی این ورق آشنا می کنیم.

قیمت ورق 17MN4

ورق 17mn4 در پالایشگاه های نفت، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و … کاربرد دارد، لذا اطلاع از قیمت ورق 17mn4 برای فعالان و پیمانکاران حوزه های پتروشیمی و گاز بسیار حائز اهمیت است.

نوسانات قیمت روزانه این محصول دلایل مختلفی از جمله: هزینه مواد اولیه، ضخامت، وزن، ارزش دلاری و … دارد که همگی بر قیمت روز ورق 17M4 به عنوان ورق آلیاژی تاثیر می گذارند.

کاربردی ترین ورق 17mn4

خرید ورق 17mn4

در مشخصات ورق 17mn4 مشاهده می کنیم که ترکیبات آن شامل نیکل، سیلیکون، منگنز، کروم و … می باشد که باعث کشسانی، باربری و مقاومت در برابر پیچش آن نسبت به ورق st37 می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  مرکز ورق هاردوکس

با توجه به این عوامل قیمت ورق 17MH4 دچار نوسانات و تغییرات مختلفی می شود که بسته به شرایط بازار و مشخصات فنی هر فروشنده ممکن است متفاوت باشد.

منابع معتبر می توانند اطلاعات دقیق تری از قیمت روز ورق 17MH4 ارائه دهند. لازم به ذکر است که اگر مقیم ایران نیستید می توانید ورق 17mn4 را از علی بابا خریداری کنید.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم از زوایای مختلف به ورق 17MH4 نگاهی بیاندازیم و کاربردها و مزایای آن را لیست کنیم.

در این مقاله به ارائه مشخصات ورق 17MH4 پرداختیم و تمامی این اطلاعات را به سه دسته مشخصات ظاهری، فنی و شیمیایی تقسیم کردیم تا ورق مورد نظر را از زوایای مختلف در نظر بگیریم.

اطلاعات این مقاله به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری در کاربرد ورق 17mn4 و در نهایت به راحتی محصول ایده آل خود را پیدا کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری