متال طاها

ورق هاردوکس 450

ورق هاردوکس 450 نوعی صفحه سایش است که حاوی 0.26 درصد کربن است.

ورق هاردوکس 450 دارای عناصر دیگری مانند سیلیکون، منگنز، کروم، مولیبدن و نیکل می باشد.

همچنین دارای مقادیر کمی فسفر، گوگرد و بور است. ضخامت ورق هاردوکس 450 بسته به درصد مولیبدن، کروم، کربن و نیکل متفاوت است. ورق هاردوکس 450 برای ماشینکاری، فرم دهی و جوشکاری استفاده می شود ورق هاردوکس 450 دارای سختی 450 برینل می باشد.

سختی برینل اندازه گیری سختی ورق هاردوکس است. ورق هاردوکس 450 در صنایع مختلف از جمله متالورژی و صنایع سنگین مربوطه کاربرد دارد. قیمت ورق هاردوکس 450 از ضخامت 3 تا 40 میلی متر و انواع گیاهان تولید کننده آن در لیست محصولات زیر موجود است.

قیمت ورق هاردوکس 450 به همراه نمودار نوسان قیمت هر برگ هاردوکس 450 را در هر صفحه می توانید مشاهده و سفارش دهید.

فروش ورق هاردوکس 450 یکی دیگر از خدمات شهرآهن ​​می باشد. 6 متر را فراهم می کند. ورق هاردوکس 450 در کشورهای مختلف از جمله آلمان تولید و به ایران وارد می شود. و توسط شهرآخان به فروش می رسد.

هاردوکس 450 یک صفحه سایش چند منظوره با استحکام بالا است. ورق هاردوکس 450 دارای انعطاف پذیری خوب و جوش پذیری عالی است. هاردوکس 450 دارای مقاومت کششی 1400 (MPa) است.

قیمت هاردوکس 450 در شهر آهن به صورت لحظه ای بروز رسانی می شود. برای اطلاع دقیق تر از قیمت هاردوکس 450 می توانید با کارشناسان ما در شهرآخان تماس حاصل فرمایید. هاردوکس 450 یکی از ورق های مقاوم در برابر سایش است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق هاردوکس یا ورق فولادی مقاوم در برابر سایش چیست؟

ورق هاردوکس 450 در برابر سایش مقاوم است. در بین ورق های مقاوم در برابر سایش فقط ورق هاردوکس 450 بقیه ورق های هاردوکس دارای ضمانت دوام هستند.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.

قیمت ورق هاردوکس 450 و همچنین سایر محصولات فولادی به ابعاد، برند سازنده و همچنین نوسانات قیمت ارز بستگی دارد. ورق هاردوکس 450 با افزایش سختی میزان سایش را کاهش می دهد. در نتیجه در ساخت قطعاتی که نیاز به عمر طولانی دارند مفید است.

از سیستم یکپارچه چکش و سندان برای خرد کردن مواد استفاده می شود به گونه ای که چکش ها متحرک و سندان ها ثابت هستند.

سنگ شکن های مخروطی: این دستگاه برای سنگ شکن های اولیه و ثانویه بسیار مفید است زیرا شرکت سنگ شکن از انواع این سنگ شکن ها اعم از بزرگ و کوچک استفاده می کند.

سنگ شکن های غلتکی: این دستگاه ها انتخاب مناسبی برای خرد کردن شن و ماسه هستند. توجه به نکات فوق در هنگام خرید سنگ شکن و خرید قطعات سنگ شکن بسیار مهم است و به شما کمک می کند تا با توجه به هزینه ای که می پردازید بهترین محصول را سفارش دهید.

همیشه به مشتریان یادآوری می شود که بهتر است برای خرید یک محصول قیمت مناسبی بپردازید تا یک کالای ارزان. زیرا یک محصول ارزان قیمت به زودی خراب می شود و این موضوع مشکلات مالی زیادی را برای کسب و کار به همراه خواهد داشت.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  کاربرد ورق هاردوکس

برای خرید قطعات سنگ شکن با مشاورین ما تماس بگیرید. خرید سنگ شکن یا خرید قطعات سنگ شکن یکی از سخت ترین کارهایی است که مشاغل با آن روبرو هستند.

ورق هاردوکس 450
ورق هاردوکس 450
برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

اگر این دستگاه امکانات مناسبی نداشته باشد یا کیفیت آن پایین باشد، هرگز نمی تواند به افراد در رسیدن به اهدافشان کمک کند. خرید از شرکت های معتبر و معتبر بهترین گزینه برای دریافت بهترین محصول است.

همچنین توصیه می شود در هنگام خرید دستگاه سنگ شکن برای سفارش بهترین محصول با متخصصین مشورت نمایید. تا به حال سعی کرده ایم اطلاعات کاملی در مورد سنگ شکن در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که متوجه شدید این دستگاه برای دوام در شرایط معدن باید در برابر رطوبت و عوامل محیطی مقاوم باشد. این دستگاه در انواع مختلفی از جمله دستگاه های فکی، مخروطی و ضربه ای نیز موجود است و با توجه به نوع کاری که می خواهید در محیط ماینینگ انجام دهید باید بهترین گزینه را سفارش دهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری