فروش میلگرد نقری
متال طاها

قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب

قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب به صورت شاخه ای به بازار عرضه می شود. این محصول در شاخه های 12 متری تولید شده و با فرمت A3 به فروش می رسد. کارخانه تولید کننده این یراق آلات سایز 16 کارخانه شاهین بناب می باشد که یکی از برندهای معروف پروفیل استیل می باشد.

قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب

قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب آجدار بوده و هر کدام از این نوع میلگردها کاربرد ساختاری خاصی دارند. قیمت آرماتور 16 بناب بر اساس وزن آن و عوامل خارجی موثر بر بازار تعیین می شود. قیمت یراق آلات بناب 16 امروز به همراه مشخصات فنی این محصول در سایت متال طاها درج شده است.

میلگرد ۱۶ شاهین بناب یکی از پرطرفدارترین محصولات این کارخانه است که در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد.

این نوع آرماتورها در پروژه هایی که نیاز به استحکام بالایی دارند کاربرد فراوانی دارد. به دلیل استحکام کششی بالای میلگرد 16 بناب، کاربرد وسیع تری نسبت به میلگرد 14 و 12 بناب دارد. به همین دلیل امروز قیمت یراق آلات بناب 16 در مقایسه با یراق آلات سایزهای دیگر این کارخانه تعیین می شود.

برای اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب
فروش لوله سیلندری در تهران

مشخصات فنی و خارجی میلگرد 16 بناب

قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب دارای ولتاژ جریان 4000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. تنش شکست این محصول 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ترکیب های فولادی

قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب دارای تغییر شکل پلاستیکی حدود 14 درصد می باشد. به همین دلیل انتخاب مناسبی برای استفاده در ساختمان سازی محسوب می شود.

آرماتور یک بخش فولادی استوانه ای بلند و مستحکم است که معمولاً از فولاد کربن متوسط ​​ساخته می شود و در درجه اول برای تقویت بتن در ساخت و ساز استفاده می شود.

میلگرد 16 اصفهان تقویت کننده انواع مختلفی دارند: آجدار، ساده، آلیاژی و … که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. در این مقاله ابتدا به این سوال که آرماتور چیست پاسخ داده و سپس به معرفی ویژگی ها و انواع آن می پردازیم.

به طور کلی مقاومت فشاری بتن بسیار زیاد است و برای شکستن آن به نیروهای فوق العاده قوی نیاز است.

در این میان بتن مقاومت کششی و پیچشی نسبتاً ضعیفی دارد. به همین دلیل برای افزایش مقاومت کششی و پیچشی آن از انواع آرماتورها به ویژه آجدار استفاده می شود.

فروشگاه میلگرد 16 بناب

میلگرد برای اولین بار در اوایل قرن 19 در فرانسه مورد استفاده قرار گرفت. در آن زمان بتن به تنهایی برای ساخت سازه های بزرگ و بادوام کافی نبود. این بخش با افزایش مقاومت کششی بتن امکان ساخت سازه های بتنی بزرگ مانند پل ها، ساختمان های بلند و سدها را فراهم کرد.

میلگرد سایز 16 علاوه بر سطح صاف، با سطح آجدار نیز در بازار موجود است. آج های این نوع آرماتورها به شکل صلیب (هفت و هشت) می باشد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  میلگرد SpK

اطلاعات قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب

در هنگام خرید یراق آلات بناب 16 اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب می باشد به همین منظور ایرومارت این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است که از این طریق به صورت لحظه ای و روزانه از قیمت یراق آلات شاهین بناب مطلع شوید.

صفحه لذا پس از بررسی نوسانات و تغییرات قیمت یراق آلات بناب 16 می توانید این محصول را خریداری نمایید.

قیمت یراق آلات 16 بناب تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. قیمت آهن، نرخ دلار، هزینه های حمل و نقل، عرضه و تقاضا از جمله عوامل موثر بر قیمت میلگرد 16 بناب است.

برای محاسبه قیمت هر شاخه آرماتور بناب 16 باید وزن آرماتور بناب 16 را در دست داشته باشید.

پس از بررسی قیمت میلگرد ۱۶ شاهین بناب می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش و خرید انجام دهید.

پس از خرید و اعلام بارگیری یراق آلات بناب، این محصول در بسته هایی با وزن مشخص به همراه فاکتور رسمی برای شما ارسال می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری