متال طاها

فروش پروفیل سبک و سنگین

فروش پروفیل سبک و سنگین از جمله مصنوعات فلزی هستند که در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی، راه سازی، پروژه های بزرگ ساختمانی و تاسیساتی، ساخت در و پنجره، ناودان و سخت افزار و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

فروش پروفیل سبک و سنگین
فروش پروفیل سبک و سنگین

 

فروش پروفیل سبک و سنگین

پروفیل های سبک و سنگین جزو مصالح ساختمانی فلزی محسوب می شوند و در ساختمان ها نیز کاربرد دارند. پروفیل سبک و سنگین به دلیل کیفیت بالا و مقاومت در برابر عوامل مختلفی مانند دمای بسیار پایین یا زیاد، رطوبت و گرما، شکستگی و ضربه، قابل استفاده بودن در بسیاری از مراکز و دلایل مهم دیگر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. است ورق ها برای تولید پروفیل استفاده می شوند. به عنوان مثال، یک پروفیل فولادی از ورق فولادی ساخته شده است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

پروفیل یکی از محصولات فلزی

پروفیل یکی از محصولات فلزی است که در صنایع مختلف کار می کند. پروفیل های باز و بسته در بازار موجود است و از پروفیل های باز برای تولید محصولات مختلف از جمله تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی و چهار طرف استفاده می شود. همچنین یک نوع پروفیل باز وجود دارد که برای سطح مقطع بزرگ قابل استفاده است که به آن پروفیل مقطع z می گویند. از این نوع پروفیل ها در سقف سالن های بزرگ مانند سالن های ورزشی استفاده می شود.

برای تهیه و تولید انواع لوله، قوطی، پروفیل پی وی سی و کرکره برقی از پروفیل های بسته استفاده می کنند. به طور کلی پروفیل های سبک و سنگین با استفاده از دستگاه های مختلفی مانند گیوتین، دستگاه cnc، دستگاه برش هوا و پلاسما تولید می شوند.

روش تولید پروفیل های سبک و سنگین

همچنین روش تولید پروفیل های سبک و سنگین نورد سرد و نورد گرم می باشد که هر کدام از این روش ها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  قیمت پروفیل صنعتی در بازار آهن

پروفیل ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و شامل پروفیل های ساختمانی و صنعتی می باشند. لازم به ذکر است پروفیل ها به صورت کامپوزیت، سازه ای، آلومینیومی و گالوانیزه تهیه و تولید می شوند.

از پروفیل های ساختمانی برای ساخت درب و پنجره های آلومینیومی و پروفیل های صنعتی برای ساخت انواع خودروهای نظامی سبک و سنگین استفاده می کنند.

فروش پروفیل سبک و سنگین

طبقه بندی پروفیل های سبک و سنگین شامل موارد زیر است:

مشخصات ساخت و ساز
پروفایل ترکیبی
پروفیل آلومینیومی
پروفیل گالوانیزه
پروفیل ها به انواع مختلف ساختمانی، کامپوزیت، آلومینیومی و گالوانیزه تقسیم می شوند.

پروفیل های ساختمانی به سه دسته مختلف نورد سرد، نورد گرم و نورد کامپوزیت تقسیم می شوند. پروفیل نورد گرم از شمش فولادی ساخته شده و شبیه قوطی است. پروفیل های نورد سرد با فرم دهی ورق فولادی و خمش و پرس تولید می شوند.

پروفیل های کامپوزیت نیز ترکیبی از نورد سرد و گرم می باشد که به صورت پروفیل لوله و قوطی، درب اتوماتیک موجود می باشد. پروفیل کامپوزیت را می توان برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند و در معرض خوردگی هستند استفاده کرد.

فروش پروفیل سبک و سنگین

پروفایل استاندارد چیست؟

این نوع پروفیل دارای سطح مقطع یکسان بوده و ضخامت استاندارد پروفیل سبک بین 0.7 تا 1.5 میلی متر می باشد. اگر می خواهید بین پروفیل های سبک و سنگین تمایز قائل شوید باید به سطح مقطع آنها توجه کنید.

معمولاً در پروفیل های سبک سطح مقطع مثلثی، مربعی، دایره ای یا ترکیبی است. پروفیل لایت در موارد مختلفی از جمله ساخت انواع مبلمان سازمانی و اداری، صنایع هوایی و دفاعی، خودروسازی و ساخت دوچرخه کاربرد دارد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  خرید پروفیل ساختمانی با تخفیف

پروفایل سنگین چیست؟

پروفیل سنگین نوعی پروفیل است که به روش نورد گرم ساخته می شود و ضخامت ورق آنها معمولاً بیش از 1.5 میلی متر است.

از پروفیل های سنگین برای ساخت انواع ماشین های سنگین و دستگاه های صنعتی بزرگ استفاده می شود. پروفیل های سنگین دارای ویژگی های خاصی هستند که از جمله آنها می توان به پایداری و انعطاف پذیری بالا، جوش پذیری خوب و هزینه کم اشاره کرد.

فروش پروفیل سبک و سنگین

روش های تولید پروفیل سبک و سنگین

در روش مستقیم ورق ها را در قالب های مخصوص قرار می دهند و سپس لبه های ورق ها را با فرکانس مشخص جوش می دهند و پس از این مرحله ورق ها در شکل و اندازه مشخص تولید می شوند.

در نهایت پس از عملیات تولید مستقیم، لیبل و مشخصات برگه ها بر روی آنها چاپ شده و عملیات بسته بندی انجام می شود.

روش مستقیم کیفیت بسیار خوبی دارد و ضریب خطا در تولید پروفیل به این صورت کم است. در روش غیر مستقیم فرم دهی به روش های مختلف انجام می شود و ورق ها را لوله می کنند و لوله را به شکل های دلخواه در می آورند و سپس در اندازه های مشخص به بازار عرضه می شود.

فروش پروفیل سبک و سنگین-فروش پروفیل سبک و سنگین-فروش پروفیل سبک و سنگین-فروش پروفیل سبک و سنگین-فروش پروفیل سبک و سنگین-فروش پروفیل سبک و سنگین-فروش پروفیل سبک و سنگین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری