متال طاها

سطل های تسطیح

سطل های تسطیح که به سطل های پاکسازی یا حفاری نیز گفته می شود، تطبیق پذیری زیادی برای بارگیری مواد، تسطیح، تسطیح، پرکردن، کج کردن و پاکسازی گودال ها برای بهبود زهکشی دارند.

سطل ارزیابی چیست؟ سطل های غربالگری دارای لبه های صاف، طراحی گسترده و لبه های برش صاف هستند. آنها همچنین دارای گیره های بالابر، برش های جانبی جوش داده شده و لبه های برش برگشت پذیر هستند.

ورق هاردوکس برای انواع خدمات تولیدی مانند برش، خم ورق، سوراخ کاری و … مناسب است ورق هاردوکس مقاوم در برابر سایش است. صفحه سایش هاردوکس یک فولاد سخت است مخصوصاً برای استفاده طولانی مدت در محیط های خشن با وزن سطح بالا مناسب است.

استفاده از این نوع ورق در سازه ها باعث کاهش 15 درصدی وزن آن می شود.

4. محیط (محیط زیست): در این جزء عوامل اصلی و محیطی مانند رطوبت، دما، خشکی هوا و نمک قرار خواهند گرفت که اساسی ترین مشکل عرضه کنندگان ورق سیاه در بازار است.

با توجه به آنچه در توضیحات قبلی گفته شد، ورق سایش هاردوکس یکی از مقاوم ترین ورق های فولادی در دنیا می باشد، بنابراین خرید ورق سایش هاردوکس دقت و ظرافت بالایی در انتخاب سازندگان چینی می طلبد.

سطل های تسطیح

بله، ورق مقاوم در برابر سایش است که برای ساخت قطعات صنعتی بسیار مناسب است. اقتصاد ایران در سال‌های اخیر با تغییرات تورمی مواجه بوده و نمودارهای قیمت ورق سیاه در کانال صعودی ماراتن خیره‌کننده‌ای را پشت سر گذاشته است.

ایران در 80 سال گذشته توجه ویژه ای به تولید صفحات داغ در زمینه فولاد برای خودکفایی و تولید داخلی داشته است. به موارد ذکر شده در زیر مراجعه کنید. نوع و چگالی مواد خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که سطلی را انتخاب کنید که بتواند آن را تحمل کند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق A517

ورق هاردوکس 600 بهترین انتخاب برای محیط های با پتانسیل بالا برای فرسایش و پوسیدگی می باشد. جهت گیری تصادفی کامل و اندازه دانه کوچک، خلوص بالا و مقاومت ضربه کم در دماهای پایین تضمین شده است.

این نوع سطل دارای دندانه های کوتاه و مسطح است که عملکرد خوبی در خاک دارد و در اندازه های مختلف متناسب با کاربردهای مختلف موجود است.

به طور کلی، با توجه به تراکم مواد و اندازه کامیون، می خواهید بزرگترین سطل را برای کار خود پیدا کنید. شما همچنین می توانید اجزای محافظ سایش را پیدا کنید که به بیل مکانیکی با هدف عمومی اجازه می دهد تا با مواد ساینده بیشتری کار کند.

همچنین می‌توانید برش‌های پخت سرد را پیدا کنید که برای تعمیر روسازی یا بتن ایده‌آل هستند، و همچنین دستگاه‌های رنده زمینی که به سرعت خاک را به سطحی صاف و یکدست برش می‌دهند یا خراش می‌دهند.

در صورت تمایل می توانید سفارش دهید و یا از واحد پشتیبانی فروش بازار تجهیزات مشاوره بگیرید. امروزه هاردوکس سخت‌تر و بادوام‌تر است و می‌تواند در برابر ضربه‌های سنگین بدون تغییر شکل دائمی یا ترک‌خوردگی مقاومت کند.

سطل های تسطیح

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.

برای خرید این محصول بهتر است ابتدا تعریف ورق گالوانیزه را مطالعه کنید. این مته را از آسیب محافظت می کند. سختی ورق 600 نسبت به سایر انواع ورق هاردوکس بیشتر است و از 560 تا 640 برینل متغیر است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ترکیب شیمیایی ورق Veldox

یکی دیگر از ویژگی های ورق هاردوکس 450 مقاومت بالای آن در برابر انقباض و سایش است و مانند ورق هاردوکس 400، 500 و 600 این گرید ورق سایش نیز دارای طول عمر بالایی است.

بازرگانی استیل خانی عرضه کننده انواع ورق های مقاوم به سایش (ورق هاردکس) با سختی 400، 450، 500، 550، 600 ورق مشکی در ضخامت های مختلف از 1.5 میلی متر تا 100 میلی متر تولید و عرضه می شود.

هارد متال ایران عرضه کننده انواع ورق هاردوکس از جمله 400، 450، 500 می باشد. ورق هاردوکس 550 عمدتاً برای ساخت تیغه های بسیار قوی، ماشین های حفاری، چرخ های سنگ زنی قوی در کارخانه ها و … استفاده می شود.

اما مانند ورق هاردوکس 500 در دمای بالای 250 درجه سانتیگراد خواص خود را از دست خواهد داد. به دلیل سختی بسیار بالای این دسته از ورق ها، عمدتاً در تولید تیغه ها، ماشین های حفاری معدن، چکش های سنگ شکن به عنوان مثال در صنعت سیمان استفاده می شود.

هر چه چرخه های تشکیل این ورق های فولادی بیشتر باشد، دشوارتر خواهد بود. این صنایع شامل سختی این گروه از ورق ها از 525 تا 575 برنل می باشد.

سطل های تسطیح
سطل های تسطیح
برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری