متال طاها

خرید ورق کورتن

خرید ورق کورتن (CORTEN A/B) از دسته ورق های آلیاژی مقاوم در برابر شعله یا همان ظرفیت می باشد

که شامل 2 نوع ورق کورتن گرید A و B می باشد ورق کورتن ورق محکم و مقاومی است که در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است.

خرید ورق کورتن

این ورق از ترکیب یک آلیاژ ویژه حاوی مقادیر کمی کروم، نیکل و مس ساخته شده است. این ورق به دلیل مقاومت در برابر آب و هوا و عمر طولانی در ساخت و ساز استفاده می شود.

نام دیگر ورق کورتن ASTM A588 است که اغلب با همان نام کورتن شناخته می شود. از آنجایی که ورق کورتن در اندازه های نازک ارائه می شود، همچنان یک ورق قوی و انعطاف پذیر است. جهت اطلاع از موجودی این برگه با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

خرید ورق کورتن
خرید ورق کورتن

کاربرد ورق کورتن

ورق کورتن نوعی از فولاد است که در برابر خوردگی مقاومت دارد. این ورق‌ها به عنوان پوشش‌های سازه‌ها در فضاهای باز استفاده می‌شوند و از پتینه اکسیداسیونی بهره می‌برند که از خوردگی ناشی از شرایط محیطی جلوگیری می‌کند.

ورق کورتن در پروژه‌های متنوعی در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال:

  1. مجسمه‌های شهری: از آن‌ها به عنوان پوشش‌های محافظ برای مجسمه‌ها استفاده می‌شود.
  2. پل‌های فلزی و سازه‌های فولادی: ورق کورتن به سرعت لایه زنگ‌زده را توسعه داده و از سازه‌ها محافظت می‌کند.
  3. تولید مخازن و ظروف: در صنایع نیروگاهی و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. سیستم‌های اگزوز خودرو: برای مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی

ورق کورتن با ترکیب خاصی از فولادها و آلیاژها ایجاد می‌شود و ظاهر قابل تشخیصی به آن می‌بخشد. اگر برای پروژه‌های خود قصد خرید این فولاد را دارید، با استعلام قیمت ورق کورتن استیل از کارشناسان متال طاها، نسبت به خرید این ورق اقدام کنید.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  آهن فروشی تهران

ترکیب شیمیایی ورق کورتن (CORTEN A/B)

در تجزیه شیمیایی ورق کورتن از عناصری مانند کربن، سیلیکون، منگنز، فسفر، گوگرد، کروم، نیکل و مس استفاده شد که در این میان بیشترین مقدار کروم 0.5-1.25 درصد و کمترین مقدار فسفر – 0.035 است.

قیمت ورق کورتن (A/B)

با توجه به نوسانات بازار و اطلاع از آخرین و دقیق ترین قیمت ورق کورتن (CORTEN A/B) لطفا با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

برای مشاهده قیمت تمام فولادها می توانید به صفحه قیمت فولاد مراجعه کنید.

خرید ورق کورتن (CORTEN A/B)

برای خرید ورق کورتن و ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید. مشتریان گرامی در صورت نیاز این ورق با کیفیت بهتر وارد می شود.

سفارش آنلاین نیز امکان پذیر است. در صورت تمایل به ثبت سفارش با این روش، نوع متریال، بخش ها، شماره تماس و مبلغ مورد نظر را برای پشتیبانی ما ارسال کنید تا واحد فروش با شما تماس بگیرد.

راهنمای سفارش و خرید برگه های کورتن در انتهای این متن درج شده است و اطلاعات محصول خود را از طریق چت آنلاین یا تا پایان روز کاری با شماره های مشخص شده در اختیار متخصصان ما قرار دهید.

شست و شوی ورق کورتن

ورق کورتن نوعی از فولاد است که در برابر خوردگی مقاومت دارد و به عنوان پوشش‌های سازه‌ها در فضاهای باز استفاده می‌شود. این ورق‌ها از پتینه اکسیداسیونی بهره می‌برند که از خوردگی ناشی از شرایط محیطی جلوگیری می‌کند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق آتشخوار

برای تمیز کردن ورق کورتن، می‌توانید از مراحل زیر استفاده کنید:

  1. شستشو با آب و صابون: ابتدا ورق کورتن را با آب و صابون ملاقات دهید تا ذرات گرد و خاک را از روی آن بردارید.
  2. استفاده از مواد شیمیایی: می‌توانید از مواد شیمیایی مانند اسید استفاده کنید تا لایه زنگ‌زده را از روی ورق کورتن بردارید. قبل از استفاده از هر ماده شیمیایی، حتماً دستکش‌ها و ماسک را بپوشید و دستورالعمل‌های ایمنی را رعایت کنید.
  3. استفاده از برس فلزی: با استفاده از برس فلزی، لایه زنگ‌زده را به آرامی از روی ورق کورتن بردارید. این کار باعث تمیز شدن سطح ورق می‌شود.
  4. پاک کردن با آب: پس از انجام مراحل بالا، ورق کورتن را با آب پاک کنید تا مواد شیمیایی روی آن کاملاً از بین برود.

توجه داشته باشید که ورق کورتن به طور طبیعی زنگ‌زده می‌شود و این لایه زنگ‌زده مانع از نفوذ بیشتر زنگ‌زدگی می‌شود. برای حفظ ظاهر خاص و منحصر به فرد این فولاد، بهتر است از مواد شیمیایی ملایم استفاده کنید.

اگر برای پروژه‌های خود قصد خرید این فولاد را دارید، با استعلام قیمت ورق کورتن استیل از کارشناسان متال طاها، نسبت به خرید این ورق اقدام کنید.

خرید ورق کورتن-خرید ورق کورتن-خرید ورق کورتن-خرید ورق کورتن

استاندارد DIN 17100
خرید ورق کورتن
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری