فروش لوله st52
متال طاها

خرید لوله سیلندری آلومینومی

خرید لوله سیلندری آلومینومی محصولاتی هستند که از آلیاژهای آلومینیوم ساخته می شوند و به دلیل وزن سبک، مقاومت در برابر خوردگی و انعطاف پذیری بالا در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید لوله سیلندری آلومینومی

خرید لوله سیلندری آلومینیومی استوانه های توخالی آلومینیومی استوانه ای شکل است، استوانه توخالی از یک سطح منحنی و دو سطح پایین گرد تشکیل شده است و شکل استوانه ای فقط یک سطح منحنی دارد و هیچ سطح پایینی ندارد.

لوله استوانه ای بدنه استوانه ای هندسی است که با در نظر گرفتن خط مستقیم یک ضلع مستطیل به عنوان محور چرخش و سه ضلع دیگر حول محور چرخش ایجاد می شود. دارای 2 انتهای گرد موازی به همان اندازه و 1 سمت منحنی است.

لوله های آلومینیومی Siltdri سیلندرهای توخالی استاندارد هستند. به نظر می رسد هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد. اما این یک تصور اشتباه است و تفاوت آنها به دلیل تفاوت در نحوه اندازه گیری و تعریف متفاوت آنهاست.

قیمت لوله سیلندری

لوله های آلومینیومی با قطر خارجی و قطر داخلی لوله های آلومینیومی اندازه گیری می شود. لوله سیلندری آلومینیومی با قطر داخلی (ID) یا سوراخ آن تعریف می شود که برای انتقال مایع یا سایر رسانه ها استفاده می شود. شناسه مهم است زیرا ظرفیت لوله را تعیین می کند که معمولاً بیشترین علاقه را برای خریدار دارد.

خرید لوله سیلندری آلومینومی گرد با قطر خارجی آن (OD) تعریف می شود. این به دلیل این واقعیت است که لوله برای استفاده ساختمانی در نظر گرفته شده است. این حفره به ویژه برای کاربران نهایی مرتبط نیست، اما OD احتمالاً مشکل بزرگی است. به عنوان مثال، قطر خارجی واقعی یک لوله با قطر 1/4 اینچ 1.625 اینچ است و قطر خارجی واقعی یک لوله با قطر 1/4 اینچ 1.25 اینچ است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  صفحات Rock Star 500

لوله نباید گرد باشد! ممکن است تعجب کنید، اما “لوله” در واقع به معنای یک گذرگاه داخلی بسته است. برای مثال می توانید لوله های گرد، مربع و مستطیل و همچنین خرید لوله سیلندری آلومینومی، آنها معمولا به عنوان لوله های آلومینیومی شناخته می شوند، اما شکل آنها گرد نیست.

خرید لوله سیلندری آلومینومی
خرید لوله سیلندری آلومینیومی

تعاریف سیلندر توخالی آلومینیومی

تفاوت به نحوه اندازه‌گیری یا تعریف استوانه‌های توخالی برمی‌گردد، که به نوبه خود بستگی به کاربرد آنها دارد. خرید لوله سیلندری آلومینومی با قطر داخلی (ID) یا سوراخ آن تعریف می شود که برای انتقال مایع یا سایر رسانه ها استفاده می شود.

شناسه مهم است زیرا ظرفیت لوله را تعیین می کند که معمولاً بیشترین علاقه را برای خریدار دارد.

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت ها از اینستاگرام متال طاها دیدن کنید.

خرید لوله سیلندری آلومینومی با قطر خارجی آن (OD) تعریف می شود. این به دلیل این واقعیت است که لوله برای استفاده ساختمانی در نظر گرفته شده است. قطر سوراخ واقعاً برای استفاده نهایی مهم نیست، اما قطر بیرونی احتمالاً اهمیت زیادی دارد.

همچنین لوله نباید گرد باشد. “لوله” در واقع فقط یک گذرگاه داخلی بسته است. برای مثال می توانید لوله های مربع و مستطیل و همچنین لوله های گرد آلومینیومی بخرید.

تولید لوله آلومینیومی

پاسخ به فرآیندهای تولید و جایی که می‌خواهید تغییرات فرآیند طبیعی باشد برمی‌گردد. شما می توانید یک سوراخ ثابت یا یک قطر بیرونی منظم داشته باشید، اما نمی توانید هر دو را داشته باشید.

حداقل دقتش زیاد نیست. بیشتر لوله های فلزی مانند خود خرید لوله سیلندری در قطر کمتری منقبض می شوند. این روشی است که در آن یک بلنک محصول توسط یک قالب فشرده می شود تا یک قطعه بلند با سطح مقطع یکنواخت تولید شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  فروش لوله سیلندری در تهران

با مواد انعطاف پذیر بهترین کار را می کند، بنابراین مقدار زیادی آلومینیوم اکسترود می شود.

فشار دادن یک لوله یا لوله نیاز به فشار دادن فلز بر روی سنبه دارد که یک مسیر داخلی ایجاد می کند. در عمل، حفظ این تحرک داخلی با OD آسان نیست، بنابراین تغییر در تراکم سطح دیوار رخ می دهد.

برخی از لوله ها پس از اکستروژن، هم برای باریک شدن و هم برای افزایش پایداری ابعاد، کشیده می شوند. طراحی شبیه به اکستروژن است زیرا محصول با فشار از طریق قالب و سنبه عبور می کند، اما تفاوت آن در این است که به جای هل دادن، کشیده می شود.

لوله سیلندری
لوله سیلندری

کاربرد لوله های گرد اکسترود شده

یکی از بزرگترین کاربرده خرید لوله سیلندری آلومینومی مبدل های حرارتی هستند. این به این دلیل است که آلومینیوم سبک وزن دارای رسانایی حرارتی عالی است و همچنین به راحتی جوش داده می شود. از آنجایی که سبک وزن است، می توان از آن برای گرم کردن آب خورشیدی در خانه نیز استفاده کرد، جایی که وزنی به سیستم سقف اضافه نمی کند.

لوله های آلومینیومی اکسترود شده سبک وزن در انواع کاربردهای ساختمانی و معماری استفاده می شود. دروازه‌ها نمونه‌های خوبی هستند، همانطور که میله‌های حصار، نرده‌ها و پایه‌های پشتیبانی نیز هستند. همچنین در تریلرها و همچنین سایر وسایل نقلیه که وزن آنها مشکل است استفاده می شود و حتی در هادی های اتوبوس برقی نیز یافت می شود.

>> برای اطلاع از قیمت محصولات و ارتباط با کارشناسان ما باما در 02166797915 باشید. <<

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری