متال طاها

اغلب از این نوع ورق ها استفاده می کنند

اغلب از این نوع ورق ها استفاده می کنند :هدف از توسعه و تولید ورق های مقاوم در برابر سایش، مقاومت در برابر شرایط سخت و افزایش طول عمر سازه ها و محصولات صنعتی است. بنابراین همانطور که از نام آن پیداست این محصول در برابر سایش و خوردگی مصون است.

صفحه سایش از فولاد ضد زنگ با کربن بالا ساخته شده است. وجود مقدار زیادی کربن در بافت این نوع ورق مقاومت آن را در برابر عوامل محیطی بسیار افزایش می دهد. در ضمن فرآیند تولید این محصول را نورد می نامند که البته در افزایش ماندگاری آن بی تاثیر نیست.

این نوع برگ بر اساس عوامل مختلف به چند گروه مجزا تقسیم می شود. قرار گرفتن در هر یک از این دسته بندی ها تفاوت قیمت نهایی محصول را مشخص می کند. ورق های این نوع بسته به عوامل مختلف به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

ورق ضد سایش هاردوکس یکی از پرمصرف ترین محصولات از این نوع است که در صنایع مختلف کاربرد دارد. دلیل استفاده گسترده از ورق هاردوکس به دلیل مقاومت و درجه سختی بالای آن نسبت به انواع دیگر ورق های ضد خوردگی می باشد.

ورق ضد سایش دورستات ساخت شرکت Vestalpine Austria می باشد. فرآیند تولید محصولات این برند، «تمرینگ مستقیم» در نوع خود بی نظیر است. در تولید این محصول از سطوح سختی مختلفی از 400 تا 600 استفاده شده است.

کیفیت بالای این محصول، روش ساخت و اعمال ترکیبات ضد سایش بر روی سطح آن باعث شد تا رنگ آمیزی کنار گذاشته شود. بدین ترتیب ورق دورستات پس از خروج از کارخانه آماده استفاده در صنایع مختلف می باشد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  سختی این فولاد 450
اغلب از این نوع ورق ها استفاده می کنند
اغلب از این نوع ورق ها استفاده می کنند

محصولات این برند دارای درجه سختی متفاوتی بوده و طول عمر بالایی دارند. از دیگر برندهای رایج این محصول می توان به Veldox و Kersabro اشاره کرد. یکی از عوامل طبقه بندی ورق های مقاوم در برابر سایش درجه سختی آنهاست.

درجه سختی در واقع نشان دهنده مقاومت ورق در برابر خوردگی و سایش است. این سختی می تواند 400، 450، 500، 550 و 600 باشد مثلا سختی ورق هاردوکس 400، 450 تا 500 است.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.

ورق هاردوکس 400 که پرطرفدارترین محصول در این دسته است دارای ترکیب شیمیایی 0.3 تا 0.4 درصد عنصر کربن، 0.7 درصد سیلیکون، 1.6 درصد منگنز، 0.6 درصد مولیبدن، 1.5 درصد نیکل و مقداری بور و گوگرد است.

آهنگری، جوشکاری و ماشین کاری از ویژگی های این محصول می باشد. ورق هاردوکس 450 همچنین به دلیل عمر طولانی، قابلیت جوشکاری و چسبندگی شناخته شده است.

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

این محصول از فولاد CK45 با 0.45 درصد کربن ساخته شده است. این محصول استحکام کششی خوبی دارد اما در مورد مقاومت در برابر سایش حرفی برای گفتن ندارد. ورق هاردوکس CK45 خود دارای سه نوع CK45، CK60 و CK70 می باشد.

این محصول در هر صنعتی که نیاز به ورق فلزی با مقاومت بالا باشد کاربرد دارد.

پروژه های ساختمانی، معدن، تولید تجهیزات و ابزار مانند نوار کاغذ، صنایع حمل و نقل، تولید فولاد، مهندسی مکانیک، تولید سیمان، تولید ابزار کشاورزی، ساخت لایروبی، ساخت خطوط انتقال مواد، تولید شات، ساخت سیلو، آماده سازی تیغه های برش، فن های ساخت، کمپرسی ها، بیل ها و سطل ها، تولید چرخ دنده، پیچ و مهره، اکسل و شفت معمولی و غیره.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  سطل های تسطیح
اغلب از این نوع ورق ها استفاده می کنند

اغلب از این نوع ورق ها استفاده می کنند. برای خرید انواع ورق های ضد سایش ابتدا باید قیمت روز این محصول را استعلام نمایید. سپس می توانید محصول مورد نظر را در زمان مناسب خریداری کنید.

قیمت هر نوع ورق ضد سایش تحت تاثیر عوامل مختلف متفاوت است. نوسان قیمت فولاد در بازار: از آنجایی که آلیاژ اصلی مورد استفاده در تولید این محصول فولاد است، افزایش و کاهش قیمت فولاد باعث تغییرات در قیمت روز ورق سایش می شود.

قیمت روز فولاد نیز بسته به بازار جهانی ارز و تورم در بازارهای داخلی دائما در حال تغییر است. برند: برندهای مختلف این محصول با قیمت های متفاوت در بازار موجود است. به عنوان مثال، قیمت ورق هاردوکس تفاوت قابل توجهی با قیمت ورق دورستات دارد.

اندازه و ابعاد: ورق ها، هم به صورت رول و هم به صورت ورق، در اندازه ها و ابعاد مختلف هستند.

این تفاوت به خودی خود باعث تغییر در قیمت نهایی محصول می شود.

سطح سختی: دو ورق هاردوکس با مشخصات مشابه در صورت داشتن درجه سختی متفاوت مطمئنا با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری