متال طاها

ورق شادآباد آجدار ساده

ورق شادآباد آجدار ساده:همانطور که می دانید سنگ شکن مواد اولیه استخراج شده را به اندازه مناسب خرد می کند تا بتوان از مواد معدنی و سنگ ها در صنایع مختلف استفاده کرد.

سنگ ها از نظر فرسایش، سختی، اندازه و میزان رطوبت متفاوت هستند و اینها مواردی هستند که در انتخاب نوع سنگ شکن باید در نظر گرفته شوند. سنگ شکن ها مانند سایر ابزار و ماشین آلات دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به عملکرد سنگ شکن ها اشاره خواهیم کرد.

• نگهداری آن نسبت به سایر دستگاه های سنگ شکن آسان تر است و خرید آن را مقرون به صرفه می کند.

• دارای بدنه ای مستحکم که به دلیل استفاده از فولاد منگنز در ساخت آن می باشد.

• عملکرد بالا یک ویژگی منحصر به فرد است که باعث می شود در سیستم خط تولید بزرگ یک کارخانه استفاده شود.

• عملکرد پایداری نسبت به سایر دستگاه های سنگ شکن نشان داده است که هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

ورق شادآباد آجدار ساده
ورق شادآباد آجدار ساده

سنگ ها هنگام خرد شدن رفتار متفاوتی دارند. برخی از سنگ ها مقاومت کمتری در برابر خرد شدن دارند در حالی که برخی دیگر برای خرد شدن به زمان و نیروی بیشتری نیاز دارند.این سنگ ها دارای انواع مختلفی از مقاومت در برابر فشار و ضربه هستند.

سنگ شکن ها به عنوان سنگ شکن برای مواد خام استخراج شده از معادن استفاده می شوند که با شکستن مواد، آنها را خرد می کنند. این عمل بیشتر برای سنگ هایی مناسب است که می خواهند به اندازه مناسب و استانداردی دست یابند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق هاردوکس 450

خرد شدن و جمع شدن سنگ ها حمل و نقل آنها را از معادن به کارخانه تسهیل می کند. به طور کلی تمامی دستگاه های سنگ شکن به دو دسته سنگ شکن های ثابت و سنگ شکن های متحرک تقسیم می شوند.

ورق شادآباد آجدار ساده
برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.

سنگ شکن های سیار یا قابل حمل به راحتی قابل حمل بوده و با استفاده از تریلر به محل پروژه منتقل می شوند.

این نوع سنگ شکن به مدیر پروژه این امکان را می دهد که مواد مورد نیاز خود را در محل تهیه کند و نیازی به صرف هزینه زیادی برای جابجایی مصالح نداشته باشد. نوع دیگری از این محصولات سنگ شکن های ثابت نام دارند که دسته بندی های مختلفی دارند و برای مصارف مختلفی تولید می شوند.

هر واحد تولیدی باید یک کارخانه سنگ شکن در کنار خط تولید خود احداث کند تا عملیات خردایش را به خوبی انجام دهد. به عنوان یک قاعده، خرد کردن مرحله اصلی در استخراج سنگ ها و مواد معدنی از معدن است. این کار با کمک قطعات سنگ شکن انجام می شود.

سنگ شکن توسط دستگاه های سنگ شکن به روش های مختلفی انجام می شود. گاهی اوقات خردایش با ضربه یا فشار انجام می شود که اغلب تعیین کننده نوع سنگ و ابعاد آن در روش خردایش است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق هاردوکس 400
برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

در زیر به روش های مختلف آن اشاره خواهیم کرد. همه سنگ ها هنگام خرد شدن یکسان رفتار نمی کنند.

مقاومت هر سنگ در برابر خرد شدن بستگی به نوع سنگ دارد. گاهی اوقات سنگ ها در اثر ضربه و فشار به پودر یا ماسه تبدیل می شوند. سنگ شکن با فشار بالا در دستگاه های فکی و مخروطی انجام می شود که به طور کلی مدل خردایش بسته به کاربرد سنگ و نوع سنگ نهایی در نظر گرفته می شود.

خرد کردن در این روش مواد با هم ترکیب شده و تحت فشار خرد می شوند. با افزایش فشار، این سنگ ها جدا شده و سپس خرد می شوند.

سرعت حرکت سطوح خرد کن در روش تراکم معمولاً از 5/0 تا 5/1 متر بر ثانیه است.

قطعات سنگ شکن به روش های مختلف به صورت مجموعه ای مونتاژ می شوند و در نهایت عملیات خردایش را انجام می دهند.این الگوی سنگ شکن عمدتاً در سنگ شکن های ضربه ای انجام می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری