متال طاها

متال طاها انواع ورق های

متال طاها انواع ورق های مقاوم در برابر سایش برندهای هاردوکس، دورستات، دیلیدور و … از انواع ورق های مقاوم به سایش هاردوکس، ولدوکس، دورستات، کرسابرو و دیلیدور می باشد.

یکی از ویژگی های مطلوب این ورق مقاومت در برابر ضربه، مقاومت کششی، اصطکاک و استحکام بالا است که برای عملیات های حرارتی مختلف مناسب است.

افزایش سختی این ورق ها مقاومت به سایش را بهبود می بخشد. ترکیب شیمیایی صفحه سایش دورستات قابلیت جوشکاری آن را در مقایسه با سایر صفحات سایش افزایش داده است.

به طوری که با ضخامت کمتر حتی قبل از عملیات جوشکاری نیازی به گرم کردن آن نباشد. تولید می شود، اما در میان آنها میلگرد و ورق SK45 به دلیل قیمت مناسب و مزایای بیشتر استفاده می شود.

ورق های مقاوم در برابر سایش (Hardox) همانطور که از نامشان پیداست ورق های آلیاژی با مقاومت سایش، سختی و ضربه بالا هستند که در شرایط سخت و طولانی مدت ساخته می شوند و در ساخت آنها از روش نورد استفاده می شود.

ورق هاردوکس استفاده شده حتی در دماهای بسیار پایین نیز مقاومت بالایی دارد.

ورق کربن CK40 که با نام استاندارد 1040 نیز شناخته می شود، دارای ترکیب شیمیایی بسیار شبیه به ورق های CK45 و CK60 است. تراشه های به دست آمده از محل سایش حاوی ذرات بسیار ریز هستند.

با این حال، نرخ سایش در مقایسه با ورق های آلیاژی حرارتی بیشتر است، زیرا فولاد کربنی شکننده است، بنابراین ذرات می توانند به راحتی از سطح جدا شوند.

متال طاها انواع ورق های

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

این آلیاژ به طور گسترده در ساخت محورهای پمپ، شفت، غلتک های صنعتی و دکل های حفاری استفاده می شود. سطل های مختلفی برای حفاری و جابجایی بهتر مواد پیدا خواهید کرد، از جمله سطل های عمیق، سطل های گودال، سطل های درجه بندی، سطل های فکی، سطل های مخروطی و سطل های سوراخ مربعی.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق نسوز A516

هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، با BigRentz تماس بگیرید تا طیف گسترده‌ای از بیل‌های مکانیکی ما و تمام ملحقات مورد نیاز آنها را کشف کنید. شرکت بریتانیایی JCB بیش از 300 نوع ماشین از جمله بیل مکانیکی محبوب تولید می کند.

زمینه دیگری که در آن از این نوع فولاد استفاده می شود تولید گاوآهن است. ابزارهای دستی مانند انبردست و چکش، میخ، پیچ، چاقوهای آهنی و دندانه دار، مته و… ابزارهای دستی مانند چکش، میخ، پیچ، چاقو و غیره.

اگر اهل منظره سازی هستید، ممکن است متوجه شوید که انتخاب آسیاب بذر، ماشین چمن زنی و مارپیچ ابزار ضروری هستند.

توجه داشته باشید به دلیل نوسانات بازار امکان اعلام قیمت دقیق در سایت وجود ندارد. به این فولاد در بازار فولاد CK45، 1060 و C60 نیز گفته می شود. ورق SK45 به طور گسترده در تولید قطعات با مقاومت ضربه ای بالا استفاده می شود.

با این حال، ورق CK45 را می توان برای دستیابی به سختی سطح موثر، نرمال یا نورد گرم، خاموش کردن شعله، یا سخت شدن القایی کرد. اگر به دنبال ضمیمه هایی برای کمک به سست شدن خاک هستید، از قلاب های چاک دهنده، مته های زمین یا ترانچر استفاده کنید.

∗سختی برینل یکی از معیارهای سختی است که سختی مواد را بر اساس مقاومت مواد در برابر فرورفتگی کروی ساخته شده از فولاد یا کاربید تنگستن تعیین می کند.

متال طاها انواع ورق های

هر گونه ضربه به ورق در تمام سطح آن پخش می شود و در نتیجه در برابر هرگونه ضربه و خط و خش مقاومت می کند. این تفاوت باعث ایجاد خواص مکانیکی متفاوت این ورق ها می شود که در جدول زیر خواص مکانیکی هر سه ورق را در حالت نورد گرم مشاهده می کنید.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  فولاد آموتیت 1.2542

قیمت هر کیلو CK45 در اصفهان چقدر است؟

قیمت ورق مقاوم در برابر سایش: ورق مقاوم در برابر فرسایش یکی از ورق های فولادی است که به طور ویژه برای عمر طولانی در محیط های سخت طراحی و ساخته شده است.

فروش ورق هاردوکس 400 یکی دیگر از خدمات شهرآهن ​​می باشد. از انواع ورق های آلیاژی در ساخت کامیون ها، ماشین آلات سنگین و حتی سنگ شکن ها استفاده می شود و در عین حال به دلیل ماندگاری بالای ورق های هاردوکس و خاصیت ضد سایش آنها در ساخت انواع بیل مکانیکی و سنگ شکن استفاده می شود. .

ماشین ها آخرین محصول صفحه با مقاومت بالا ارائه شده توسط SSAB Oxelösund، فولاد هاردوکس اکستریم با سختی HBWW 650 تا 700 است که در محیط‌هایی که در معرض ساینده‌های تهاجمی مانند کارخانه‌های فرآوری، معادن و سنگ‌شکن‌ها استفاده می‌شود.

فولاد CK45 با خواصی مانند مقاومت در برابر ضربه و همچنین قیمت مقرون به صرفه، گزینه ای سودآور برای ساخت گاوآهن و سایر ابزارها محسوب می شود. همچنین این نوع فولاد به دلیل عدم وجود عناصر آلیاژی مناسب به فرآیند خیساندن پاسخ نمی دهد.

همچنین نشان می دهد که هیچ تغییری در عناصر آلیاژی آنها انجام نشده است.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.
متال طاها انواع ورق های
متال طاها انواع ورق های
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری