متال طاها

قیمت ناودانی پرسی و فابریک

قیمت ناودانی پرسی و فابریک ممکن است بسیاری از افراد در هنگام خرید یک محصول به روش ساخت توجه نکنند که بسیار مهم است، به خصوص زمانی که محصول مورد نظر از جنس استیل مانند پرس و ناودانی های پارچه ای باشد. آیا کسی حوصله و انگیزه مطالعه جزئیات ذوب، نورد، شکل دهی و سایر عملیات متالورژیکی تولید آن را دارد؟ بدون شک اکثر ما این اطلاعات را نداریم. اما اگر بدانیم این روش های تولید چه تاثیری بر خواص و کیفیت نهایی محصول و حتی قیمت آن می گذارد، قطعا علاقه مند خواهیم شد. در این مقاله آهن آلات آراکو به معرفی و مقایسه دو روش اصلی تولید ناودانی یعنی ناودانی پرس و ناودانی فابریک می پردازد.

 

قیمت ناودانی پرسی و فابریک
قیمت ناودانی پرسی و فابریک

 

قیمت ناودانی پرسی و فابریک

روش پرسی گل میخ یکی از متداول ترین روش های تولید ناودانی است. در این روش سطح مقطع فولادی از طریق فشار قوی که توسط دستگاه های پرس وارد می شود به شکل ناودانی تبدیل می شود. این فرآیند شکل فلز را تغییر می دهد و ناودانی های مختلفی با ابعاد و خواص متفاوت ایجاد می کند. از مزایای ناودانی پرسی می توان به سرعت تولید، قابلیت انجام مراحل مختلف تولید در یک دستگاه و کنترل دقیق ابعاد ناودانی اشاره کرد.

مزایای استفاده از ناودانی پرسی

ناودانی های پرس به دلیل چگالی مواد بالاتر، خواص مکانیکی بالاتری نسبت به ناودانی های پارچه ای دارند. این خواص از جمله مقاومت بالا می تواند در مواردی مانند ساخت سازه های بلند و پل ها بسیار مفید باشد. همچنین ناودانی های پرس دارای تاخیر بیشتری هستند که به طول عمر بیشتر سازه ها کمک می کند.

گل میخ پارچه ای چیست؟

گل میخ پارچه ای نیز یک روش تولید گل میخ است که اخیراً بیشتر به چشم می خورد. در این روش گل میخ ها به روش خاصی از ورق های فولادی با ضخامت معین پردازش می شود. در این فرآیند، قابلیت کنترل اندازه و شکل ناودانی ها از مزایای این روش است. علاوه بر این، ناودانی های تولید شده توسط ناودانی های پارچه ای معمولاً دارای خواص مکانیکی بهتری هستند که آنها را برای برخی کاربردها و محیط ها مناسب تر می کند.

قیمت ناودانی پرسی و فابریک

مزایای گل میخ های پارچه ای

ناودانی های پارچه ای به دلیل وزن سبک تر، معمولاً در کاربردهایی استفاده می شوند که به وزن کمتر و ساختارهای سبک تر نیاز دارند. این مزیت یکی از مزایای این نوع ناودانی است. همچنین به دلیل هزینه تولید کمتر می توانند گزینه مناسبی برای پروژه هایی با بودجه محدود باشند. از شما دعوت می شود قبل از خرید و استعلام قیمت روز ناودانی تحقیق خود را با دقت انجام داده و از ارتباط با کارشناسان معتبر اتو آراکو جهت انتخاب مناسب پروژه های خود استفاده نمایید.

میخ پرسی یا پارچه ای، کدام بهتر است؟

انتخاب بهترین ناودانی بین پرسی و فابریک: در انتخاب ناودانی بین پرسی و فابریک باید به کاربردهای در نظر گرفته شده برای آنها و مشخصات فنی آنها با توجه به الزامات طراحی توجه کرد. اگرچه نمی توان به طور قطعی گفت که ناودانی های پارچه ای بهتر هستند یا ناودانی های پرس، اما با توجه به زمینه کاربرد می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید که به بهترین وجه با کاربرد مورد نظر مطابقت داشته باشد.

قیمت ناودانی پرسی و فابریک

کاربردهای مختلف پرس ناودانی و پارچه

ناودانی پرس شده برای کاربردهای تزئینی و اکسپوز: ناودانی های پرس شده برای کاربردهای تزئینی و یا مواردی در ساختمان که به دلیل کیفیت سطحی خود بیشتر در معرض دید قرار می گیرند، مناسب هستند. این ناودانی ها به دلیل طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا به عنوان یک انتخاب متمایز برای پروژه هایی که جنبه های تزئینی و ظاهری مهمی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت ناودانی

ناودانی های پارچه ای برای تناژ بالا و مصارف اقتصادی: ناودانی های پارچه ای به دلیل قیمت ارزان تر برای مواقعی که به تعداد زیادی از این محصولات نیاز داریم مناسب است. زیرا این نوع ناودانی ها به صرفه ترین گزینه هستند و امکان خرید در حجم بالا را فراهم می کنند. با این حال، هنگام انتخاب ناودانی های پارچه ای، باید اطمینان حاصل کنید که آنها از نظر استحکام و کیفیت می توانند نیازهای پروژه را برآورده کنند.

ساخت قاب در و پنجره

ناودانی ها به عنوان قطعات مهم در ساخت قاب ها و پنجره ها استفاده می شوند. انتخاب مناسب بین ناودانی پرس و پارچه باعث می شود قاب ها و پنجره ها از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشند.

قیمت ناودانی پرسی و فابریک

ساخت نمای ساختمان

گل میخ ها نقش مهمی در نمای ساختمان دارند. استفاده از ناودانی با کیفیت باعث می شود نماها زیبایی و استحکام لازم را داشته باشند.

ساخت قاب ماشین

ناودانی ها در صنعت خودروسازی به خصوص در ساخت فریم و بدنه خودرو نیز کاربرد دارند. این قطعات باید از استحکام و مقاومت کافی برخوردار باشند تا خودروها بتوانند با موفقیت کار کنند.

گل میخ ها را می توان به عنوان تکیه گاه سقف استفاده کرد. این نوع کاربری در ارتقای استحکام ساختمان و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از ضعف سقف بسیار مفید و کارآمد می باشد.

قیمت ناودانی پرسی و فابریک-قیمت ناودانی پرسی و فابریک-قیمت ناودانی پرسی و فابریک-قیمت ناودانی پرسی و فابریک-قیمت ناودانی پرسی و فابریک-قیمت ناودانی پرسی و فابریک-قیمت ناودانی پرسی و فابریک-قیمت ناودانی پرسی و فابریک

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری