فروش لوله کروم
متال طاها

قیمت لوله st52

قیمت لوله st52 یکی از مهمترین لوله های مورد استفاده در صنایع مختلف لوله سیلندر هیدرولیک می باشد. این لوله از فولاد St52 ساخته شده و به لوله جک هیدرولیک نیز معروف است. این نوع لوله ها در ضخامت های مختلف از 20 میلی متر تا 300 میلی متر به فروش می رسند که قیمت لوله استوانه ای در هر متر درج شده است.

قیمت لوله st52

قیمت لوله st52 از خانواده لوله های استوانه ای است و همانطور که از نام آن پیداست این لوله از فولاد ST52 و از نوع استوانه ای است که به معنی ابعاد دقیق داخل لوله می باشد. لوله استوانه ای ST52 دارای ترکیب شیمیایی 0.2% کربن، 0.55% سیلیکون و 1.6% منگنز می باشد که به دلیل وجود منگنز در آن دارای خواص مقاومت خمشی و کشسانی می باشد.

لوله استوانه ای ST52 یک لوله فولادی بدون درز با ضخامت زیاد است که مقاومت خوبی در برابر فشار بالا نشان می دهد، بنابراین نشت مایع تقریبا غیرممکن است. این لوله ها پس از فرآیند هونینگ دارای سطح داخلی صاف و براق بوده و ابعاد داخلی آنها دقیق است. لوله استوانه ای صنعتی st52 دارای ترکیب شیمیایی 0.2% کربن، 0.55% سیلیکون و 1.6% منگنز است که به دلیل وجود منگنز در آن دارای خواص مقاومت خمشی و کشسانی می باشد.

قیمت لوله st52

کاربرد لوله مانیسمن St52

قیمت لوله st52 در سیستم های هیدرولیک فشار بالا هنگام حفاری چاه های نفت استفاده می شود.

لوله های سیلندری مورد استفاده در تولید لوله های هوند فشارهای بسیار بالایی را تحمل می کنند. بنابراین در صنایعی که نیاز به لوله های مقاوم در برابر فشار بالا دارند. لوله های استوانه ای می توانند به خوبی کار کنند و نیازهای شما را برآورده کنند. از طرفی استفاده از لوله های استوانه ای باعث افزایش ایمنی هنگام کار با لوله های تحت فشار می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  لیست آهن فروشان ایران

سطوح داخلی لوله های هوند بسیار صاف و صیقلی است (اصطکاک و تنش برشی بسیار کمی بین مایع و سطح لوله وجود دارد). در واقع اگر بخواهیم در مورد اندازه برآمدگی ها و ناهمواری سطوح داخلی لوله های هوندا صحبت کنیم; باید گفت زبری سطح داخلی لوله ها حداکثر به 4 میکرون می رسد.

لوله های استوانه ای به خوبی جوش داده شده اند، بنابراین طراحی و اتصال لوله های هوندا به خوبی انجام شده است.

مقایسه فولاد st37 با فولاد st52

آرماتورهای ST52 مانند ورق ST52 و ورق ST37 با مقادیر قابل توجهی عناصر سیلیکون و منگنز و همچنین خاصیت ارتجاعی بالا، ویژگی‌های پیچشی، خمشی و تحمل وزن قابل قبولی را نشان می‌دهند.

به طور کلی قیمت لوله st52 قابلیت ماشینکاری، جوشکاری و شکل دهی بسیار خوبی دارد و به صورت میلگرد، نوار و مقاطع مربع قابل عرضه می باشد.

نمودار اندازه لوله st52

ابعاد و قیمت لوله st52 استوانه ای در دو سیستم اندازه گیری رایج (متریک و امپریال) وارد می شود. لوله های استوانه ای صد در واحدهای متریک دارای ابعاد تقریباً 30 تا 800 میلی متر و ضخامت دیواره از 3 تا 50 میلی متر می باشد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  خرید ورق DUROSTAT 450

از طرف دیگر در واحدهای امپراتوری لوله های هوندا از قطر 1.5 تا 30 اینچ و ضخامت دیواره آنها به 1.8 تا 2 اینچ می رسد. همچنین توجه داشته باشید که لوله های سرویس می توانند 14 متر طول داشته باشند.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر مقیاس و ابعاد مورد نیاز شما در جداول زیر ذکر نشده است. برای سفارش محصول خود می توانید با ما در ارتباط باشید.

کاربرد لوله استوانه ای St52

ویژگی‌های متعدد قیمت لوله st52 باعث می‌شود که این نوع لوله به‌طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در صنعت از لوله های استوانه ای برای ساخت سیلندرهای هیدرولیک و سیلندرهای پنوماتیک (که تحت فشار نسبتاً بالایی هستند) استفاده می شود.

همچنین از لوله های استوانه ای برای ساخت انواع لوله های مکانیکی، انواع سیلندرها، بازوها در سیستم های رباتیک، شفت های فولادی و … استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای این لوله در سیستم های هیدرولیک فشار قوی حفاری نفت، فرآوری مواد غذایی، آسانسورسازی، صنایع شیمیایی، صنایع هوایی، مهندسی مکانیک، سیستم های بویلر، جک های هیدرولیک، جک های صنعتی و … می باشد.

قیمت و خرید لوله st52با توجه به نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت لوله st52 با شماره های داده شده تماس بگیرید کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

برای مشاهده قیمت قیمت لوله st52 می توانید به صفحه قیمت فولاد مراجعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری