فروش عمده تیرآهن
متال طاها

قیمت زنبوری ۱۸

قیمت زنبوری ۱۸ محصولی با طراحی ویژه است که برای مقاومت در برابر خمش بالاتر طراحی شده است. سوراخ های شش ضلعی یا گرد در عرض این محصول تعبیه شده است که هدف از طراحی آنها کاهش وزن محصول به منظور افزایش استحکام آن است.

قیمت زنبوری ۱۸

از تیرهای لانه زنبوری برای بارگذاری سقف ها و ستون ها و همچنین برای ساختن پل ها و سایبان ها استفاده می شود.

مزیت اصلی استفاده از این محصول وزن سبک آن است که منجر به کاهش بار وارده بر سازه و در نتیجه کاهش هزینه پروژه می شود.

با این حال، استفاده از تیرهای زنبور عسل دارای معایبی نیز می باشد که با آگاهی از آنها تا حد زیادی می توان آنها را برطرف کرد. برای اطلاع از قیمت تیرآهن زنبور عسل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کیفیت و قیمت زنبوری ۱۸ تحت تأثیر پارامترهای مختلفی از جمله اندازه سوراخ ها و ظاهر آنها است. علاوه بر این، عوامل دیگری مانند نرخ ارز، نوسانات بازار آهن و کارخانه تولیدی ممکن است بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد.

استفاده از تیرهای لانه زنبوری دارای مزایایی از جمله سهولت در طراحی و نصب، قیمت مناسب و مقاومت خمشی خوب است. علاوه بر این، سوراخ های روی سطح این محصول محل مناسبی برای عبور تجهیزات نصب می باشد.

برای خرید حضوری از گروه آصنعتی متال طاها با شماره های درج شده در انتهای همین صفحه با کارشناسان ما در تماس باشید و یا برای اطلاعات حضوری قیمت زنبوری ۱۸ روی لینک کلیک کنید.

قیمت زنبوری ۱۸

قیمت تیر لانه زنبوری

الوار زنبور عسل در اندازه های 140 میلی متر تا 300 میلی متر و طول 12 متر موجود است.

همچنین این محصول توسط هر برند و کارخانه ای با وزن های مختلف تولید می شود و قبل از خرید باید اندازه و قیمت زنبور مورد نظر را مطالعه کنید. به دلیل نوسانات هزینه تجهیزات و هزینه حمل و نقل، امکان ارائه قیمت ثابت برای آهن زنبوری وجود ندارد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  بازار آهن پارس امیر

به همین دلیل به خریداران توصیه می شود قبل از خرید خود را از عوامل موثر بر قیمت زنبوری ۱۸ مطلع کرده و تغییرات آن را روز به روز و سال به سال بررسی کنند. سپس با مقایسه کیفیت و قیمت سازندگان، بهترین و مناسب ترین تیر آهن را برای پروژه خود انتخاب کنید.

ویژگی های تیرهای لانه زنبوری

مهمترین مزیت تیرهای لانه زنبوری این است که دارای سطح مقطع غیر فشاری هستند. از آنجایی که تیرها روی هم قرار می گیرند، وزن سازه کاهش می یابد. کاهش وزن سازه باعث ایمن تر شدن ساختمان و مقاومت بیشتر در برابر بارهای لرزه ای می شود.

بخش های تیر به صورت زیگزاگ یا زاویه دار بریده می شوند که امکان صرفه جویی و استفاده بهینه از فولاد و آهن را فراهم می کند. بنابراین استفاده از تیرهای لانه زنبوری مقرون به صرفه خواهد بود.

سوراخ های تیرهای لانه زنبوری عبور پروژه های ساختمانی و کابل های برق را آسان تر کرده و استفاده از آنها را دو برابر می کند.

نقش تیر، انتقال بار به سایر اعضای سازه است و قیمت زنبوری ۱۸ این نقش را بهتر از سایر تیرها انجام می دهند.

مدل مقطع و جرم اینرسی سطح مقطع تیر افزایش یافته است.

قیمت زنبوری ۱۸ بلندتر و پایدارتر خواهند بود در حالی که وزن آنها برابر با وزن تیر اصلی است و افزایش نمی یابد. علاوه بر این، تیرهای لانه زنبوری مقاومت خمشی بالاتری دارند.

قیمت تیر آهن زنبوری

فروش تیرآهن لانه زنبوری

یکی از رایج ترین عناصر مورد استفاده در ساخت و ساز است و بیشتر در سازه های فولادی استفاده می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  کاربرد لوله a106

تیرهای لانه زنبوری کاربردهای مختلفی دارند، به عنوان مثال در ساخت سایبان و پل های مشبک به صورت صلب و در ساختمان سازی به عنوان تیرآهن استفاده می شود. نمودار وزن تیر لانه زنبوری، وزن تیر لانه زنبوری 14، وزنی را بدانید.

خرید تیر زنبوری 18

در هنگام قیمت زنبوری ۱۸ دقت کنید که این محصول در سه برند IPB، IPE و INP تولید و عرضه شود و هر نوع دارای مشخصات مکانیکی و خارجی متفاوتی باشد.

پرفروش ترین تیرآهن از نوع IPE می باشد که در سایزهای مختلف در بازار موجود می باشد. لازم به ذکر است که در ایران این محصول فقط تا سایز 30 تولید می شود و برای سایزهای بزرگتر باید به محصولات وارداتی مراجعه کرد.

از دیگر عواملی که در هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود می توان به هزینه برش پلاسما، درخواست رنگ و حجم تولید تیرهای لانه زنبوری اشاره کرد.

همه موارد فوق بر قیمت زنبوری ۱۸ تاثیر می گذارد. بنابراین خرید این محصول کمی با سایر محصولات فولادی متفاوت است و لازم است قبل از خرید مشاوره بگیرید.

برای خرید تیر لانه زنبوری می توانید به سایت گروه صنعتی متال طاها مراجعه کرده و با انتخاب ابعاد مورد نیاز خود با کلیک بر روی گزینه خرید، سفارش خود را ثبت نمایید.

همچنین برای دریافت مشاوره از کارشناسان فروش و اطلاع از قیمت تیرآهن می توانید با شماره های درج شده در سایت 02166797915 بگیرید.

قیمت زنبوری ۱۸ | متال طاها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری