متال طاها

در مورد هاردوکس 600 استحکامی

در مورد هاردوکس 600 استحکامی بیش از ریخته گری، سرامیک، پوشش ها و سخت افزار را فراهم می کند. این نوع ورق فولادی به طور ویژه برای عمر طولانی در محیط های سخت طراحی شده است.

بنابراین برای رفع این مشکل از ورق های فولادی نوع خاص یا ورق های مقاوم به سایش مشابه استفاده می شود که دو نمونه معروف آن ورق های هاردوکس و ولدکس می باشد. ورق برنج از دو آلیاژ برنج و مس تشکیل شده است و این نوع ورق دو مزیت قابل توجه دارد.

این آلیاژهای فلزی علاوه بر مقاومت بسیار خوب در برابر انواع سایش، وزن بسیار مناسبی نیز دارند. ورق هاردوکس یکی از بهترین ورق های مقاوم در برابر سایش موجود در بازار است و از استحکام بالاتری نسبت به سایر ورق ها برخوردار است.

تست های دیگری مانند جریان جرقه، تست خمش، تست ضربه، رادیوگرافی، تست هیدرواستاتیک و غیره.

علاوه بر این دارای ویژگی های بیشتری مانند استحکام کششی بالا، ایجاد سطوح صاف، دوام بالا می باشد. بنابراین هنگام انجام عملیاتی مانند جوشکاری، خمکاری و برش بر روی این ورق باید اقدامات حفاظتی انجام شود.

در مورد هاردوکس 600 استحکامی

در مورد هاردوکس 600 استحکامی

بر روی فولادهای سریال ساخته شده است. معادن و سازمان هایی که عملیات انتقال شن و ماسه را انجام می دهند.

6- آخرین گزینه هاردوکس 700 است که یکی از طرح های جدید هاردوکس است و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل درجه سختی بالایی که دارد عمدتاً برای مواردی که نیاز به عملیات بسیار فشرده و سنگین و با مقدار بسیار کم است استفاده می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  فولاد قالب پلاستیک 1.2738 +(مشخصات فنی)

از آن استفاده کنید. به دلیل استحکام بالای این مواد می توان از ورق های هاردوکس نازک تری نیز استفاده کرد. ورق های ضد سایش زمانی استفاده می شوند که قطعات حیاتی نیاز به افزایش عمر مفید داشته باشند.

این فولاد به ویژه برای شرکت هایی که سنگ و ماسه سنگ را با بیل مکانیکی جمع آوری می کنند مناسب است. از دیگر ویژگی های ورق های ضد سایش. از دیگر ویژگی های این فولاد مقاومت به سایش و ماشین کاری آن در مقایسه با سایر فولادهای مقاوم در برابر سایش بهبود یافته است.

این فولاد به دلیل مقاومت در برابر سایش مورد نیاز برای ساخت موج شکن ها، شکن ها و سازه هایی که نیاز به مقاومت در برابر سایش و استحکام مکانیکی دارند استفاده می شود.

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

هنگام نصب سازه های فلزی که نیاز به خم شدن دارند، این فولاد را نمی توان بیش از 250 درجه سانتیگراد گرم کرد، در غیر این صورت ممکن است ورق خواص شیمیایی و مکانیکی خود را از دست بدهد.

ورق هاردوکس 400 حاوی حدود 0.3 درصد کربن، 0.7 درصد سیلیکون، 1.6 درصد منگنز، 0.5-2.4 درصد کروم، 0.6 درصد مولیبدن، 1.5 درصد نیکل و مقدار کمی از عناصر فسفر، گوگرد و بور است.

همچنین درصد استفاده از عناصر مختلف را در دو ورق نمونه Veldox 420 و Veldox 460 درج کرده ایم که در نتیجه ویژگی ها و استحکام کششی مناسب تری نسبت به استانداردهای ASTM A516 آمریکا نشان می دهد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق DILLIDUR آلمانی

ASTM A537 CLASS 1 یک فولاد نرمال شده با دمای بالا است. از آنجایی که استانداردهای سخت و بالایی برای تولید فولاد A537 cl 1 وجود دارد، انواع خاصی از فولاد مقاوم در برابر سایش نیز وجود دارد. با کمک تیم های کنترل کیفیت در حین تولید ورق فولادی.

این اعوجاج باعث ایجاد عیوب می شود که از حرکت نابجایی ها در طول سطح فولاد جلوگیری کرده و سختی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. از کیفیت این نوع ورق ها در هر مرحله از فرآیند تولید از این نوع فولاد اطمینان حاصل کنید.

هنگامی که این نوع ورق تحت فشار و سایش سنگ ها و سنگ ها قرار می گیرد، مقاومت کششی آن تا 70 برابر افزایش می یابد. در نتیجه مقاومت به سایش این فولاد باعث کاهش هزینه ها می شود. فشار و بارهای سنگین را تحمل می کند.

این محصول در برابر ضربه های 50 ژول در 40- درجه سانتیگراد مقاومت می کند. Wear plate 600 دارای خواص برش و جوشکاری عالی است که آن را به گزینه ای عالی برای پروژه های با کارایی بالا تبدیل می کند.

در مورد هاردوکس 600 استحکامی
در مورد هاردوکس 600 استحکامی
برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری