متال طاها

خرید ورق پانچ سیاه

خرید ورق پانچ سیاه ورق های سوراخ دار ورق های مسطحی با سوراخ هایی روی سطح هستند. ضخامت این ورق ها متفاوت است، از 1 میلی متر به بالا تولید می شوند. از این توری های توری برای غربال و پوشش سطوح استفاده می شود. البته تزئین هم می کند.

خرید ورق پانچ سیاه
خرید ورق پانچ سیاه

قیمت ورق سوراخ دار

اگر قصد خرید ورق سوراخ دار ارزان را دارید و می خواهید سفارشات شما مقرون به صرفه باشد، می توانید با ما تماس بگیرید، مهم ترین نکته این است که تغییرات جزئی قیمت برای سفارشات زیاد یا تناژهای بسیار زیاد موثر خواهد بود.

اگر در زمینه طراحی ورق های سوراخ دار هستید می توانید قیمت ورق های سوراخ دار ما را با سایر منابع مقایسه و بررسی کنید.

نحوه ساخت ورق سوراخ دار

همانطور که از نام آن پیداست ورق سوراخ دار از ورق های خام تشکیل شده است که وارد دستگاه های CNC می شود و سوراخ هایی به اشکال مختلف در آنها ایجاد می شود که تنوع این اشکال بسیار زیاد است و می تواند توسط مشتری تعیین شود به عنوان مثال نمونه های سفارشی که در ادامه متن مطالب مناسبی را برای شما قرار داده ایم.

فولاد گالوانیزه

ورق های اولیه از آهن (فولاد) و یا ورق مشکی می باشد که می تواند ویژگی های متفاوتی داشته باشد به عنوان مثال قیمت ورق سیاه نسبت به انواع دیگر ورق ها ارزان تر است، این ورق ها می توانند از فولاد گالوانیزه، فولاد، روکش روغن و انواع دیگر فولاد ورق خام برای تولید این محصول، سپس ورق خام وارد دستگاه های مخصوص می شود تا شکل نهایی به دست آید.

خرید ورق پانچ سیاه

عملیات مهر زنی بر روی این ورق ها به صورت مکانیکی و دستی انجام می شود، یعنی در واقع این نوع سوراخ کاری را می توان به صورت مکانیکی انجام داد، یعنی پس از ورود ورق به دستگاه، فرآیند با دادن شکل هندسی به آن آغاز می شود و در در پایان، ورق سوراخ شده خارج می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  خرید ورق ST37

برای سوراخ کاری در این ورق ها از میله های سنگینی استفاده می شود که دارای برآمدگی های پانچ هستند که عملیات پانچ را انجام می دهند، بنابراین کافی است اشکال هندسی و پانل های مورد نیاز را برای فرآیند پانچ به میله متصل کنید.

پرفروش ترین محصولات

ورق سقف در صنایع فولاد توفیقی
ورق سقف

ورق روغنی با کیفیت عالی از کارخانه فولاد توفیقی.
ورق روغنی

قیمت انواع ورق فولادی در کارخانه فولاد توفیگی
ورق فولادی

ورق استیل توفیق مشکی با کیفیت
ورق سیاه

ورق سوراخ دار یا ورق مشبک

این محصول با نام ها یا اصطلاحات دیگری نیز شناخته می شود که در این قسمت می خواهیم به شما معرفی کنیم از جمله ورق مشبک، ورق سوراخ دار روغنی و با این نام ها نیز شناخته می شود.

قیمت ورق مش

قیمت ورق سوراخ دار به عوامل مختلفی از جمله وزن، کیفیت مواد اولیه، ورق استفاده شده در آن و هزینه های جانبی بارگیری و نگهداری بستگی دارد، بنابراین برای خرید مناسب تر باید منابع قیمتی مناسب را پیدا کنید.

در بازار آهن از این شرکت ها خرید کنید. صنایع تولیدی آهن توفیقی تلاش می کند تا قیمت کلیه محصولات تولیدی و بازرگانی خود را به صورت روزانه در سایت به روز رسانی کند و دسترسی شما را آسان تر و زمان کمتری را برای به دست آوردن قیمت های روز صرف کند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  بازار آهن پارس امیر

ورق سوراخ شده

یک ورق توری ممکن است از نظر جنس ورق و اشکال پردازش شده روی آن با نمونه های دیگر متفاوت باشد، بنابراین دسته بندی های مربوط به این ورق از نظر مواد ورق و الگوی سوراخکاری متفاوت است، به عنوان مثال، ورق ها می توانند عبارتند از:

انواع ورق های سوراخ دار

ورق سیاه
ورق گالوانیزه
ورق روغنی
ورق فولادی (بیشترین استفاده)
و انواع دیگر ورق های آلیاژی و سپس طرح هایی بر روی آنها اجرا می شود که باعث تنوع می شود.

عملکرد ورق سوراخ شده

انواع اشکال هندسی قابل برش روی یک ورق.
وزن سبک در مقایسه با ورق های بدون سوراخ.
بهره وری اقتصادی
ورق های همپوشانی با سطوح مختلف
انعطاف پذیری و کاربرد در فضاهای مختلف
زیبایی در اجرای انواع پروژه های مسکونی، اداری و صنعتی است.
ایمنی و دوام بالا

خرید ورق سوراخ دار از صنایع توفیقی.

برای خرید این محصول می توانید ابتدا قیمت های ارائه شده در وب سایت را مشاهده کنید و سپس با دفاتر فروش ما تماس بگیرید تا تایید قیمت را دریافت کرده و با متخصصین مرتبط با فروش ورق های سوراخ دار تماس بگیرید و پس از آن حداقل 40% از مبلغ را پرداخت نمایید. کل هزینه و حتما ثبت سفارش کنید، همچنین می توانید تغییرات قیمت سایر محصولات را از متخصصین ما دریافت کنید.

خرید ورق پانچ سیاه-خرید ورق پانچ سیاه-خرید ورق پانچ سیاه-خرید ورق پانچ سیاه-خرید ورق پانچ سیاه-

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری