متال طاها

خرید ورق ضد سایش-بازار فولاد

خرید ورق ضد سایش-بازار فولاد:ورق های آلیاژی دارای مقاومت سایشی، سختی و مقاومت بالایی در برابر ضربه هستند، حتی تحت بارهای مکانیکی بسیار بالا نیز پایدار هستند، به همین دلیل در صنایع در معرض فرسایش زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.

بیل مکانیکی یکی از کاربردهای ورق هاردوکس می باشد. ورق هاردوکس با توجه به شرایط کاری و سختی مورد نیاز دارای سختی 400، 450، 500، 550، 600 برینل و حتی بالاتر از آن ها می باشند.

با افزایش سختی، مقاومت به سایش ورق های هاردوکس افزایش می یابد، در حالی که استحکام و انعطاف پذیری این ورق ها کاهش می یابد. اما در هر شرایطی استحکام، مقاومت خمشی، مقاومت در برابر سایش و جوش پذیری قابل قبولی از خود نشان دادند.

این ورق ها دارای مقاومت سایشی بالا و ویژگی های ضربه خوبی هستند. قابلیت برش، خم و جوش باعث افزایش خرید این ورق ها شد.

کاربرد در متالورژی، زغال سنگ، سیمان، برق، شیشه، معدن، ساختمان، آجر، کاشی و سایر صنایع توجه بنگاه های صنعتی و تولیدکنندگان را به این ورق جلب کرده است.

ورق های ضد سایش به روش نورد سرد تولید می شوند و در محیط های سخت عمر طولانی دارند.

ورق های ضد سایش در معادن، کارخانجات و یا هر فرآیند دیگری که در معرض سایش سنگین است استفاده می شود. این ورق توسط چندین شرکت تولید می شود که معروف ترین آنها برند هاردوکس و پس از آن برند دورستات که در اتریش کارخانه دارد می باشد.

از دیگر مزایای خرید صفحه سایش (هاردوکس و گریدهای مشابه) خواص ماشینکاری، شکل دهی و جوشکاری صفحه هاردوکس است. همچنین سختی و مقاومت سایشی بالای فولادهای هاردوکس منجر به افزایش طول عمر محصول و کاهش وزن سازه یا دستگاه می شود.

به طور کلی فایده اصلی خرید ورق سایش 400 در مواردی است که احتمال پوسیدگی آن زیاد است. به همین دلیل این صنایع معمولا ورق های محافظ سایشی 400، 450، 500 و 600 را خریداری می کنند.

فولاد مارکت عرضه کننده انواع صفحات سایش (ورق هاردکس) در سختی برینل 400، 450، 500، 550، 600 می باشد.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق DUROSTAT 400

از مهم ترین کاربردهای این ورق ها می توان به استفاده از آن ها در ساخت تسمه نقاله، چرخ دنده، سطل بیل مکانیکی، ابزار برش و انواع تیغه ها اشاره کرد.

خرید ورق ضد سایش-بازار فولاد
خرید ورق ضد سایش-بازار فولاد
خرید ورق ضد سایش-بازار فولاد
برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

در بین کاربردهای عمومی، ورق هاردوکس 600 دارای بالاترین استحکام بوده و در نتیجه برای مکان هایی که سختی بیشتری نیاز است مناسب است. سختی این ورق ها از 560 تا 640 برینل متغیر است و ضخامت آنها بسته به کاربرد از 8 تا 50 میلی متر می باشد.

این ورق ها برای محیط هایی که پتانسیل فرسایش و پوسیدگی فوق العاده زیاد است مناسب ترند. این ورق ها برای برش و جوش نیز مناسب هستند و می توانند انتخابی عالی برای پروژه های با کارایی بالا باشند.

همچنین خواص مکانیکی بسیار خوبی دارند و در دماهای پایین پایداری خود را حفظ می کنند. از دیگر مزایای ورق هاردوکس 600 می توان به عمر طولانی، مقاومت در برابر ضربه بسیار بالا، صرفه جویی و عدم نیاز به گرمایش اضافی اشاره کرد.

ورق هاردوکس 600 مخصوص ساخت ناودان، سنگ شکن های بزرگ و قدرتمند، چکش و سنگ شکن های صنعتی می باشد. همانطور که می بینید، انواع مختلفی از ورق هاردوکس وجود دارد که هر کدام دارای طیف وسیعی از ضخامت، طول و عرض هستند.

مهمترین عامل موثر بر قیمت ورق هاردوکس سختی آن است. بنابراین، هر چه مقاومت ورق هاردوکس در برابر عوامل مخرب، یعنی. هر چه عدد سختی آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

اگر قصد خرید ورق هاردوکس را برای هر اپلیکیشنی دارید، ابتدا باید اجزای سیستم درگ آن را بررسی کنید و ببینید کدام نوع ورق برای شما مناسب است.

یا هر نوع هاردوکسی را نمی توان برای محیط آبی استفاده کرد.

مواد ساینده (بدن فعال): این مواد ترکیباتی مانند سنگ، خاک، ماسه، سیلیس و غیره هستند که در اثر برهمکنش با عوامل جوی فرسوده می شوند، اما اجازه ساییدگی فولاد را نمی دهند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  خرید لولهAPl5L

مواد سایش (بدن غیرفعال): قسمت سطحی ورق هاردوکس که با مواد ساینده تماس پیدا می کند و ذرات سطحی خود را به مرور زمان از دست می دهد. مواد میانی (مواد ثانویه همراه): موادی شامل آب، روغن، اسید یا هوا که بین دو جزء بالا برای بهبود مقاومت در برابر سایش استفاده می شود.

عوامل محیطی (محیط): پارامترهایی مانند درصد رطوبت، خشکی، دما، املاح و سایر ترکیبات موجود در محیط مورد استفاده برای ورق هاردوکس. ورق های هاردوکس یکی از پرکاربردترین ورق های فولادی در صنایع مختلف است که باعث افزایش طول عمر ابزار و ماشین آلات صنعتی می شود.

در نتیجه، اگرچه گران‌تر از ورق‌های فولادی معمولی هستند، اما در دراز مدت مقرون به صرفه‌تر خواهند بود. مشخصات و کاربردهای ورق هاردوکس (ضد سایش) ابتدا در مرکز آهن نوشته شد.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.

ورق هاردوکس به عنوان یک نوع ورق مقاوم در برابر سایش یکی از موارد بسیار مهم است. در این مقاله می خواهیم در مورد این محصول فولادی صحبت کنیم، با ما همراه باشید و نظر خود را به اشتراک بگذارید.

ورق هاردوکس (ضد سایش) چیست؟ هاردوکس مانند ورق فولادی نوعی ورق فولادی مقاوم در برابر سایش است که دارای استحکام بالایی بوده و در برابر تنش های الکتریکی بالا مقاوم است به همین دلیل به آن ورق مقاوم در برابر سایش نیز می گویند.

از دیگر ویژگی های ورق هاردوکس شکل پذیری بالا، جوش پذیری و ماشین کاری می باشد. خواص ضد سایش فولاد هاردوکس آن را در بین شرکت های بیل مکانیکی، بدنه تانکر، شن و ماسه و سنگ بسیار محبوب کرده است.

صفحه سایش هاردوکس به عنوان فولاد سخت شده نیز شناخته می شود. قبل از خرید ورق هاردوکس باید اطلاعاتی در مورد آن و برندهای ورق CK45 موجود در بازار به دست آورید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری