در مورد هاردوکس 600 استحکامی
متال طاها

ورق ضد سایش Weldox

ورق ضد سایش Weldox : همچنین به راحتی می توان این ورق ها را به یکدیگر یا به فلزات و تجهیزات مختلف دیگر جوش داد و جوش داد. با کنترل این جزء مهم می توان ورق های موجدار با ویژگی های متفاوت تولید کرد.

این نوع ورق با درجه سختی 400، 450 و 500 در صنایع خانگی کاربرد فراوانی دارد و از جمله ویژگی های ورق های مقاوم در برابر سایش هاردوکس می توان به ماشین کاری، فرم دهی و جوشکاری اشاره کرد.

بنابراین برای رفع این مشکل از ورق های فولادی نوع خاص یا ورق های مقاوم در برابر سایش استفاده می شود که هاردوکس و ولدکس دو نمونه شناخته شده از این گونه ورق ها هستند.

لغزاندن یک ماده یا سطح روی سطح دیگر ذرات سطح را حذف می کند. Hardness 400 sheet (HBW 380-420 hardness) یک فولاد سخت شده است که به ویژه برای استفاده طولانی مدت در محیط های ساینده با فشار سطح بالا مناسب است.

این اعوجاج باعث ایجاد عیوب می شود که از حرکت نابجایی ها در طول سطح فولاد جلوگیری کرده و سختی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در ادامه تعدادی از مهم ترین عناصر آلیاژی که در ساختار ورق های هاردوکس و ولدوکس استفاده می شود را شرح خواهیم داد.

ورق های هاردوکس و ولدوکس ورق های فولادی هستند که هر کدام کاربردهای وسیعی دارند. هر کدام از آنها دارای گریدها و قیمت های متفاوتی هستند که به آلیاژ عناصر مورد استفاده بستگی دارد.

در این زمان، کربن، عناصر آنتی اکسیدانی و سایر عناصر آلیاژی اضافه می شود. اما در برابر ضربه هایی که اغلب باعث شکستن و فرسایش این مواد می شود، مقاومت می کند.

ورق ضد سایش Weldox

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

اما این ورق ها تفاوت مهمی با سایر ورق های فولادی دارند. این ورق برای محیط هایی که پتانسیل پوسیدگی و فرسایش دارند ایده آل است. برای اطلاع از قیمت و خرید ورق هاردوکس 400 با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق a387 در شادآباد

ورق ضد سایش یک ورق فولادی آلیاژی است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روش های ترمومکانیکی تولید می شود. بنابراین جای تعجب نیست که ماشینکاری و مقاومت در برابر سایش این محصول بهتر از سایر صفحات ضد سایش باشد.

قابلیت پردازش و جوشکاری آن در مقایسه با سایر فولادها بیشتر است. هر چه چرخه های تشکیل این ورق های فولادی بیشتر باشد، دشوارتر خواهد بود.

Dilidor C نیز به دلیل درصد کربن بالاتر، کمترین مقاومت ضربه را دارد. خاصیت ضد سایش ورق های کرسابرو 50 درصد بیشتر از فولادهای معمولی است. در هنگام برش، خم شدن و جوشکاری خواص خود را از دست نمی دهد.

این ورق ها انعطاف پذیری خوبی دارند، بنابراین می توان آنها را به خوبی خم کرد. شکل دهی سرد، به عنوان مثال با خم شدن، نیز امکان پذیر است. در هنگام تشکیل این قطعات، اعوجاج زیادی در شبکه بلورهای فولادی ایجاد می شود.

سنگ آهن در یک کوره بلند ذوب می شود، که هر گونه مواد ناخواسته ای را که ممکن است در سنگ معدن وجود داشته باشد حذف می کند.

ورق ضد سایش Weldox
ورق ضد سایش Weldox

قیمت ورق هاردوکس 500 با توجه به نابسامانی های بازار آهن و شرایط ناپایدار اقتصادی کنونی روزانه تغییر می کند اما شما می توانید به روزترین قیمت ورق هاردوکس 500 را در این صفحه مشاهده کنید.

ورق های هاردوکس از نظر برش نیز عالی هستند و با اکثر روش های برش ورق فولادی به خوبی برش داده می شوند. گروه آیرومات به عنوان تامین کننده انواع اتوها را در سایزها و برندهای مختلف به تولیدکنندگان عرضه می کند تا بتوانند با توجه به نیاز خود در هر ظرفیتی اقدام به خرید کنند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  میلگرد نقره ای در شاد آباد

غلتک های مختلف دستگاه نورد بسته به ضخامت نهایی انتخاب می شوند.

این واردات شامل : فروش کلیه ورق های دیلینجر آلمان ، فروش کلیه ورق های هاردوکس در درجه های سختی مختلف ، فروش کلیه ورق های مقاوم در برابر سایش از چین و هند و البته ارائه و فروش کلیه ورق های ولدوکس می باشد.

اگرچه ورق های هاردوکس و ولدوکس ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش هستند و سختی بالایی دارند، اما تفاوت هایی با هم دارند.

ورق ضد سایش Weldox (Weldox): Weldox نام تجاری ورق فولادی مقاوم در برابر سایش است. ورق های ضد سایش ورق های آلیاژی با سختی و مقاومت در برابر سایش بالا هستند.

در این میان ورق های هاردوکس با سختی 450 و 500 بیشتر در صنایع داخلی استفاده می شود. ورق های هاردوکس کم آلیاژ به دلیل ترکیب مناسب عناصر آلیاژی اضافه شده حاوی مقدار کمی عناصر مضر فسفر و گوگرد است. 6% مولیبدن، 1.5% نیکل و مقدار کمی از عناصر فسفر، گوگرد و بور.

در تولید ورق های هاردوکس از عناصر شیمیایی مانند سیلیکون، کربن، منگنز، کروم، مولیبدن و نیکل استفاده می شود. اطلاع از قیمت روز ورق های مقاوم در برابر سایش بسیار مهم است زیرا قیمت ها نوسان دارند و به سرعت تغییر می کنند.

ورق ضد سایش Weldox
ورق ضد سایش Weldox
برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری