خرید ورق کورتن
متال طاها

فرآیند تولید فولاد

فرآیند تولید فولاد، در تولید فولاد با استفاده از کوره اکسیداسیون کنترل شده از مخلوط آهن، آهن خام یا ضایعات فولاد، کربن اضافی فولاد تا حد مطلوب کاهش می یابد.

فولاد St52 به عنوان فولاد کم آلیاژی با استحکام بالا شناخته می شود و مقدار کربن و عناصر آلیاژی خواص منحصر به فردتری برای استفاده صنعتی برای ریل ها، شاسی ماشین های سنگین و جرثقیل ها هستند.

ورق های فولادی از آلیاژهای مختلفی ساخته می شوند و هر آلیاژ ویژگی های منحصر به فردی به آنها می دهد. ورق هاردوکس 600 مقاومت ضربه ای منحصر به فردی دارد و به دلیل مقاومت در برابر سایش خوب این ورق به ورق سایش نیز معروف است زیرا عموماً در برابر سایش و فرسایش ناشی از عبور ذرات مایع و گرد و غبار مقاوم است.

ورق های ساخته شده از این فولاد دوبل در بازار به ورق سیاه معروف هستند زیرا به روش نورد گرم تولید می شوند و به دلیل دمای بالا و اکسیداسیون سطحی سطح ورق تیره می شود. ورق CK45 نوعی ورق گرم محسوب می شود. ورق نورد گرم نوعی ورق فولادی است که از نورد گرم تولید می شود.

ورق مس یک فلز بسیار مفید و مفید است که به دلیل رسانایی الکترونیکی و حرارتی خود شناخته شده است. به دلیل استحکام بالای این مواد می توان از ورق های هاردوکس نازک تری نیز استفاده کرد.

فرآیند تولید فولاد

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

این ورق ها به دلیل شکل پذیری عالی، خواص برش و جوشکاری و همچنین خواص مکانیکی و قیمت مناسب، بیشترین کاربرد را به عنوان مصالح ساختمانی در ساخت سازه ها و اسکلت فلزی ساختمان ها و سازه ها، پل ها، سازه های شهری و … دارند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ویژگی های ورق هاردوکس

استحکام مکانیکی کلاس 3 با کلاس 2 و 1 تفاوتی ندارد. بر اساس DIN 17100، مقدار عناصر کربن، فسفر، گوگرد و نیتروژن در ترکیب شیمیایی گرید 3 کمتر از گرید 2 است و از سوی دیگر میزان کربن بیشتر است که منجر به کاهش شکل پذیری آن می شود.

و جوش پذیری در مقایسه با st37. ورق های هاردوکس به ندرت مستقیماً پردازش می شوند و در بیشتر موارد ابتدا به تجهیزات و ابزارهای ثانویه تبدیل می شوند و سپس مورد استفاده قرار می گیرند.

باید بزرگتر از فلز سایش باشد، در غیر این صورت پدیده سایش شبیه به خوردگی است.

در برخی موارد، نام فولادهای St37 و St52 با اعداد 1 تا 3 دنبال می شود که برای طبقه بندی کیفیت فولاد، به عنوان مثال، 1 درجه برای کار معمولی (اصلا نوشته نشده است)، درجه 2 برای کارهای مهم است. و 3 درجه با خلوص و خواص بیشتر جوشکاری خوب در مشاغل بسیار سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که کربن موجود در فولادها باعث سختی بیشتر می شود، همانطور که از جدول مشخص است، میزان کربن فولاد CT52 بیشتر است و سختی این فولاد 180 واحد برینل و سختی فولاد St37 120 واحد برینل است.

فرآیند تولید فولاد
فرآیند تولید فولاد

فرآیند تولید فولاد

به همین دلیل است که بیشتر از فولاد St52 در صنایع سنگین استفاده می شود. لغزش یک ماده یا سطح روی سطح دیگری که در واقع همینطور است. این برگ با نام‌های دوروستات و دیلیدور نیز شناخته می‌شود و این نام‌ها توسط شرکت‌های تولیدی دیگر داده شده است.

بسیاری از تولید کنندگان ورق های فولادی مقاوم در برابر سایش را با نام تجاری خود تولید می کنند. به عنوان مثال، اگر ماده ساینده سنگ است یا سایش باید با آب انجام شود، در انتخاب نوع ورق هاردوکس و سختی آن باید تمام پارامترها در نظر گرفته شود، زیرا این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ترکیب های فولادی

برای خرید این ملحفه که نوعی ملحفه ضد سایش است با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید. در نتیجه مقاومت به سایش این فولاد باعث کاهش هزینه ها و نگهداری می شود و این ورق برای تمامی محیط های ضربه ای، کششی، خشک و مرطوب و دماهای 350 تا 450 درجه سانتی گراد مناسب است.

سختی این ورق بین 525 تا 575 برینل می باشد. فولاد مارکت عرضه کننده انواع ورق های فولادی مقاوم به سایش (هاردکس) با سختی 400، 450، 500، 550، 600 برینل می باشد.

اما در مورد پروژه های ساختمانی که نیاز به مقاومت در برابر سایش بالا دارند، عمدتا از هاردوکس 600 استفاده می شود. فولادهای درجه 3 دارای الزامات سختگیرانه ای برای شکست ترد هستند و ترکیب شیمیایی و اکسیژن زدایی آنها باید به گونه ای باشد که بتوانند انرژی ضربه مناسبی را مطابق با استاندارد موجود داشته باشند.

دمای زیر صفر درجه سانتیگراد در آزمایش ضربه. در تجزیه و تحلیل شیمیایی و بررسی عناصر موجود در ترکیب شیمیایی ورق هاردوکس می توان به عناصری مانند کربن، نیکل، سیلیکون، منگنز، کروم، مولیبدن، فسفر، گوگرد و بور اشاره کرد.

محتوای کربن در فولاد از 0.3٪ تا 1.75٪ متغیر است. Creusabro® 8000 در ضخامت های 4-60 میلی متر با سختی سطح HBW 470-540 موجود است. در این صفحه از سایت آهنرسان قیمت ورق ck45 امروزی تولید کارخانه های مختلف را مشاهده می کنید.

می دانید که فولاد ترکیبی از ورق فلز و سایر عناصر فلزی است.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.
فرآیند تولید فولاد
فرآیند تولید فولاد
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری