متال طاها

خرید ورق ضد سایش 600

خرید ورق ضد سایش 600-بانک استیل: ورق هاردوکس 600 دارای مقاومت منحصر به فرد در برابر ضربه است. این ورق برای محیط هایی که پتانسیل پوسیدگی و فرسایش دارند ایده آل است.

Wear plate 600 دارای خواص برش و جوشکاری عالی است که آن را به گزینه ای عالی برای پروژه های با کارایی بالا تبدیل می کند.

این فولاد نسبت به ورق هاردوکس 400، 450 و 500 سختی و چقرمگی بیشتری دارد و در مقابل پوسیدگی مقاوم تر است.

ورق فولادی مقاوم در برابر سایش حتی در دماهای پایین نیز مقاومت ضربه ای خود را از دست نمی دهد.

خرید ورق ضد سایش 600 - بانک استیل
خرید ورق ضد سایش 600-بانک استیل

و از آنجایی که جوش پذیری صفحات سایش بسیار بالاست و خواص مکانیکی بسیار خوبی دارند، تعمیر قطعات پوسیده کار سختی نیست.

شرکت نیپون استیل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورق و فولاد در جهان است. ورق هاردوکس 600 در ضخامت های 6 تا 65 میلی متر، طول های بیش از 14630 میلی متر و عرض های بیش از 2000 میلی متر موجود است.

ابعاد پیشنهادی برای ورق هاردوکس 600 2000 در 4000 میلی متر و برای ورق هاردوکس 600 1250 در 3000 میلی متر می باشد. البته بانک فولاد ورق هاردوکس و سایزهای سفارشی دیگر را تولید و عرضه می کند.

سال هاست که بانک فولاد اقدام به خرید و فروش پلاک سایش در اصفهان و همچنین واردات پلاک سایش از کشورهایی مانند; در اتریش، سوئد، آلمان، هند و چین فعالیت می کند.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.

در جدول زیر قیمت ورق هاردوکس 600 (قیمت ورق هاردوکس) را مشاهده می کنید. برای خرید ورق هاردوکس 600 و یا فروش ورق هاردوکس 600 می توانید با تیم فروش بانک فولاد تماس بگیرید.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  مشاوره خرید فولاد

ورق هاردوکس به عنوان یک نوع ورق مقاوم در برابر سایش یکی از موارد بسیار مهم است.

در این مقاله می خواهیم در مورد این محصول فولادی صحبت کنیم، با ما همراه باشید و نظر خود را به اشتراک بگذارید.

ورق هاردوکس (ضد سایش) چیست؟ هاردوکس مانند ورق فولادی نوعی ورق فولادی مقاوم در برابر سایش است که دارای استحکام بالایی بوده و در برابر تنش های الکتریکی بالا مقاوم است به همین دلیل به آن ورق مقاوم در برابر سایش نیز می گویند.

از دیگر ویژگی های ورق هاردوکس شکل پذیری بالا، جوش پذیری و ماشین کاری می باشد. خواص ضد سایش فولاد هاردوکس آن را در بین شرکت های بیل مکانیکی، بدنه تانکر، شن و ماسه و سنگ بسیار محبوب کرده است.

صفحه سایش هاردوکس به عنوان فولاد سخت شده نیز شناخته می شود. قبل از خرید ورق هاردوکس باید اطلاعاتی در مورد آن و برندهای ورق CK45 موجود در بازار به دست آورید.

خرید ورق ضد سایش 600-بانک استیل

یکی از مهم ترین تفاوت های ورق های هاردوکس با سایر ورق ها، چقرمگی آنها است. با توجه به این ویژگی ورق هاردوکس به فولاد سخت معروف شده است. ورق های محافظ سایش را می توان بدون از دست دادن خواص خم، جوش و ماشین کاری کرد.

همچنین می توانید اخبار روز آخانلات را در صفحه اینستاگرام آخان رسن دنبال کنید. ورق هاردوکس در گریدهای مختلفی تولید می شود که البته گریدها نشان دهنده میزان انعطاف پذیری، جوش پذیری و سختی ورق هستند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  title

می توان گفت که مشخصه همه این گونه ها عمر طولانی آنهاست. مقاومت فولاد در برابر پایین آمدن با معیار برینل اندازه گیری می شود. این روش برای اولین بار توسط مهندس سوئدی یوهان آگوست برینل استفاده شد.

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

وجود این عناصر در ترکیب ورق هاردوکس باعث افزایش یکنواختی، استحکام و سختی آن می شود. استفاده از این ورق در سازه ها منجر به کاهش قابل توجه وزن آن می شود.

ورق های هاردوکس در دمای بسیار پایین مقاومت بالایی دارند. بالانس ورق هاردوکس به این معنی است که قابلیت جوشکاری، برشکاری، ماشینکاری، خمشی و برشی بالایی دارد.

ورق هاردوکس نام دیگر ورق فولادی است که خاصیت ضد خوردگی دارد به همین دلیل به آن ورق مقاوم در برابر سایش می گویند.

این ورق در برابر سایش، رطوبت، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از پدیده سایش ورق های فولادی جلوگیری می کند. و… در انبار.

که جوش پذیری و انعطاف پذیری آنها با یکدیگر متفاوت است. علامت تجاری Dorstat در کارخانه ای در اتریش و ورق هاردوکس اولین بار توسط شخصی به نام پروفسور یوهان آگوست بریل در سوئد تولید شد.

پس از آن بسیار مورد تقدیر قرار گرفت و به کشورهای آمریکا، آسیا و اروپا اعزام شد. ورق های هاردوکس نوعی ورق فولادی مقاوم در برابر سایش است که باعث کاهش وزن و افزایش طول عمر سازه فولادی می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری