میلگرد f22
متال طاها

میلگرد نقره ای در شاد آباد

میلگرد نقره ای در شاد آباد نام این فولاد از افزودن کروم گرفته شده است که ظاهری نقره ای به فولاد می دهد و همچنین استحکام و سختی فولاد را افزایش می دهد.در ادامه این مقاله اشاره به میلگرد نقره ای در شاد آباد و قیمت آن میکنیم پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

میلگرد نقره ای در شاد آباد

میلگرد نقهر ای یکی از فولادهای ابزار سرد کار است و در حال حاضر از فولادهای سرد کار برای ساخت قالب های کشش عمیق، سنبه، قالب های اکستروژن و تیغه های برش استفاده می شود.

فولاد 1.2210 (115CrV3) قابل سخت شدن در آب یا روغن است و دارای سختی بالا، ماشین کاری نسبتا خوب، چقرمگی، استحکام و مقاومت در برابر سایش است. این برند همچنین با مقاومت کم در برابر حرارت مشخص می شود.

این فولاد در برابر خوردگی مقاوم نیست و باید محافظت شود. شمش نقره دارای سطح صاف و صیقلی است و اغلب در ساخت مته ها، ابزار تراشیدن و پانچ استفاده می شود.

میلگرد نقره ای در شاد آباد
میلگرد نقره ای در شاد آباد

ویژگی های میلگرد نقره ای در شاد آباد (1.2210)

فولاد آلیاژی کروم وانادیوم سرد کار شده با مقاومت در برابر سایش بالا به عنوان فولاد نقره شناخته می شود. فولاد 1.2210 (شمش نقره) معمولاً به صورت میله ای (شفت) تولید می شود. اندازه های معمولی میله های نقره ای از 25 میلی متر تا 250 میلی متر در قطر متغیر است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  میزان سختی ورق ها

عملیات حرارتی فولاد نقره ای

بازپخت نرم (پخت نرم)

برای بازپخت میلگرد نقره ای باید این میلگرد را در دمای کاری 740 درجه سانتیگراد به مدت 2 تا 5 ساعت گرم کنید و سپس به آرامی با دمای 10 تا 20 درجه سانتیگراد تا حدود 600 درجه سانتیگراد خنک کنید. همچنین سختی این فولاد به حداکثر 220 HB می رسد.

سخت کاری

در دمای 780-840 درجه سانتیگراد درست می شود و به مدت 15-30 دقیقه در دمای پخت نگهداری می شود و سپس در آب یا روغن خنک می شود. سختی راکول فولاد نقره را می توان به دست آورد: 64-66HRC

برای مشاوره بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کاربرد فولاد نقره ای (1.2210)

میلگرد نقره ای در شاد آباد برای طیف گسترده‌ای از کاربردها از جمله تولید قیچی، تیغه‌های نجاری، قالب‌های نورد مقاوم در برابر سایش، قالب‌های نمایشگاهی، قالب‌گیری رزین، قالب‌های اکستروژن سرد کشش عمیق، ابزارهای برش سرد، تیغه‌های برش، مته‌ها، ریمرها استفاده می‌شود.

شیر آلات، مته، سوراخ، فرز، مته پرنده، ابزار حکاکی، منگنه، فرز، اره مدور برای برش فلز، ریمر، پانچ برای سکه و مدال، ابزار برای برش چوب، کاغذ، تنباکو، لاستیک، اسفنج برای برش نخ و از ابزارهای میخ، کنده کاری و صدفی استفاده می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  قیمت ورق هاردوکس
کاربرد میلگرد نقره ای
میلگرد نقره ای در شاد آباد

یراق آلات میلگرد نقره ای در شاد آباد

اتصالات میلگرد نقره ای در شاد آباد از گروه فولادهای ابزار سرد کار است که مطابق با استاندارد 2210 و دارای قطرهای 2 میلی متر تا 50 میلی متر می باشد.

مشخصات فولاد نقره 115CrV3 و ترکیب شیمیایی آن:

1.18٪ کربن، 0.25٪ سیلیکون، 0.3٪ منیزیم، 0.7٪ کروم و 0.1٪ وانادیم.

فولاد نقره با نام لاتین Silver s به طور گسترده در صنعت ریخته گری به عنوان میله راهنما و پین قالب استفاده می شود و دارای استحکام و مقاومت فشار بسیار بالایی است.

اتصالات استیل نقره ای سطح بسیار صاف و صیقلی دارند.

دمای کاری فولادی نقره ای

دمای آهنگری فولاد نقره 1.2210 از 850 تا 1050 و دمای بازپخت از 710 تا 750 است.

لازم به ذکر است که از فولاد استاندارد نقره یا فولاد 1.2210 برای ساخت مته های پیچشی و مته ها، مته های برقی، مته ها، ابزارهای رنده و پانچ نیز استفاده می شود.

 

<<برای اطلاع از قیمت و خرید میلگرد نقره ای با کارشناسان ما در تماس باشید.>>

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری