متال طاها

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا عمدتا به دو روش نورد گرم و سرد تهیه می‌شوند، محصولات حاصل از نورد سرد شامل ورق روغنی، رنگی و گالوانیزه و در حالت نورد گرم نیز محصولاتی به صورت شیت، رول در انواع ساده ساختمانی، ضدسایش و آجدار تواید می‌شود. در مورد خرید ورق مشکی و ویژگی های این ورق سیاه توضیح دهیم. یکی از روش های تولید ورق های فلزی با ضخامت کم نورد گرم می باشد. ورق حاصل را ورقه سیاه می نامند.

 

 

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا
فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

 

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

اما چرا به آن ورق سیاه می گویند؟ به دلیل مواد اولیه و شرایط تولید آنها، بر خلاف ورق های روغنی و گالوانیزه، آثار اکسید و زنگ زدگی در فروش ورق های سیاه با کیفیت بالا دیده می شود که باعث شده مات به نظر برسند و براقیت دو ورق قبلی را نداشته باشند. در این متن تصمیم گرفتیم در مورد ویژگی های ملحفه مشکی، قیمت امروز ورق مشکی، نکات خرید مربوط به آن و … صحبت کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

خرید ورق مشکی:

قبل از اینکه به عوامل موثر بر قیمت ورق مشکی بپردازیم، بهتر است با نکات خرید ملحفه مشکی آشنا شویم. تهیه ورق سیاه به دو صورت تهیه از بازار آهن و تهیه ورق از خود کارخانه انجام می شود.

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

قیمت ورق مشکی با کیفیت

پس از بیان نکات خرید به عوامل موثر بر قیمت ورق مشکی می رسیم. به طور کلی عوامل اصلی و مهم در این امر را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  مرکز فروش ورق 15mo3

ضخامت ورق سیاه
شاخص مدیران خرید یا PMI چین
قیمت اسلب و ضایعات
تورم جهانی
قیمت مواد اولیه و مهمتر از همه محصولات سنگ آهن
نوسانات ارز و روابط بین کشورها
عرضه و تقاضا در بازار
هزینه های حمل و نقل

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

مهم ترین ویژگی های ورق مشکی

ورق سیاه در صنعت به ورق نورد گرم معروف است
کاربرد در طیف وسیعی از صنایع به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی و شیمیایی فراوان
با داشتن ضخامت های مختلف، ضخامت آنها از ورق سیاه 1 میل تا ورق سیاه 100 میل شروع می شود.
تولید معمول این نوع ورق ها از آلیاژهای تیتانیوم و آلومینیوم می باشد
دارا بودن ابعاد متنوع ورق مشکی در انواع مختلف که پرکاربردترین ابعاد آن ورق مشکی به طول 2 متر در 6 و 12 در 2 متر می باشد. همچنین حداکثر عرض های استفاده شده در ورق مشکی 1، 1.5 و 1.25 را می توان نام برد.

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

قیمت روز ورق مشکی:

با عوامل موثر بر قیمت ورق فولادی آشنا شدیم. اما می توان گفت دلیل اصلی قیمت ورق سیاه در ایران نوسانات دلار و تمایل کارخانجات به صادرات این محصولات است که می تواند تاثیر حیاتی بر صنعت خودروسازی، پتروشیمی و ساختمانی کشور داشته باشد. پس در نظر داشته باشید که قیمت روز ملحفه مشکی در هر زمان متفاوت است و قبل از خرید باید قیمت آن را جویا شوید تا در دام ارزان ترین قیمت ورق مشکی یا گران ترین قیمت ورق مشکی در ایران نیفتید.

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  قیمت ورق هاردوکس

بهترین قیمت ورق مشکی:

می توان گفت که فروش ورق سیاه با کیفیت بالا بهترین کمک را در معرفی هزینه های این ورق های فولادی دارد، زیرا سهم عمده ای از بازار ورق سیاه متعلق به این کارخانه است و به دلیل لون بودن آن.

ورق‌های فولادی عمدتا به دو روش نورد گرم و سرد تهیه می‌شوند، محصولات حاصل از نورد سرد شامل ورق روغنی، رنگی و گالوانیزه و در حالت نورد گرم نیز محصولاتی به صورت شیت، رول در انواع ساده ساختمانی، ضدسایش و آجدار تواید می‌شود.

تولیدیورق سیاه با کیفیت بالا

در روند تولید ورق سیاه، فولاد در دمای بالاتر از دمای تبلور مجدد فولاد قرار می‌گیرد. در ضخامت‌های بالای ۱/۵ میلی‌متر قیمت ورق سیاه بالاتر می‌رود. این محصول به صورت ورق صاف و صیقلی یافته در دسترس است اما با کیفیت سطحی کم‌تر از ورق سرد و البته ضخامت بیشتر تولید می‌شود که گاهی برای استفاده نیاز به پرداخت دارد. قیمت ورق سیاه از ورق سرد از جمله روغنی کمتر است، در نتیجه برای کاربرد‌های متفاوت که ظاهر کم‌تر اهمیت دارد به‌کار گرفته می‌شوند. شاید دانستن این موضوع جالب باشد که علت به کار بردن صفت سیاه برای این ورق، مات شدن سطح آن در روند تولید در دمای بالا است.

فروش ورق سیاه با کیفیت بالا-فروش ورق سیاه با کیفیت بالا-فروش ورق سیاه با کیفیت بالا-ر-فروش ورق سیاه با کیفیت بالا-فروش ورق سیاه با کیفیت بالا-فروش ورق سیاه با کیفیت بالا-فروش ورق سیاه با کیفیت بالا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری