متال طاها

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن و انواع میلگرد اعم از ساده و آجدار برای ساخت انواع سازه استفاده می شود. این محصول برای ایجاد نیروی کششی در بتن سازه ای استفاده می شود. به عبارت دیگر برای تقویت و کمک به بتن برای افزایش مقاومت سازه استفاده می شود. این مقاله از سایت سامان تجارت به بررسی ماهیت و چیستی میلگرد و به خصوص میلگرد ساده اختصاص دارد. هدف ما از این بررسی، آشنایی بیشتر شما با ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این محصول است.

 

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن
قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

1-قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

در قسمت قبل اشاره کردیم که از میلگرد به عنوان نیروی کششی بتن استفاده می شود. به ویژه باید دانست که بتن مقاومت بالایی در برابر فشار دارد. اما استحکام کششی این محصول خیلی زیاد نیست و به همین دلیل نیاز به تقویت دارد.

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

2- مقاومت میلگرد

هنگام استفاده از میلگردساده در بازار اهن، مقاومت کششی بتن افزایش می یابد و در نتیجه می توان انتظار مقاومت بیشتری از سازه داشت. میلگردها به طور کلی در دو دسته مجزا قرار می گیرند که میلگردهای ساده و میلگردهای آجدار هستند. با توجه به این نامگذاری، تفاوت ظاهری را می توان دلیل اصلی این طبقه بندی و تفاوت در میلگردها دانست. برای توضیح بیشتر میلگرد ساده با ما همراه باشید.

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

3-کاربرد میلگرد ساده چیست؟

کاربرد میلگرد ساده در ساختمان سازی و صنایع مختلف به ویژه آهنگری بسیار گسترده است. در این قسمت از این مقاله به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

ساخت انواع پیچ و مهره و ساخت میخ
ساخت و ساز سکوت
ساخت سیم با استفاده از میلگردهای ساده سایز کم
ایجاد ارتباطات دیگر
برای آهنگری استفاده کنید
برای تغییر شکل، انجام عملیات جوشکاری و تراشکاری استفاده می شود

4-انواع میلگرد ساده چیست؟

در قسمت قبل از مقاله میلگرد ساده چیست به شما گفتیم که میلگردها به دو صورت ساده و آجدار در بازار موجود است و به تفاوت ظاهری این دو نیز اشاره کردیم. اما این دو نوع میلگرد دارای تفاوت های بیشتری هستند به طوری که نمی توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد. در مورد انواع میلگرد ساده باید گفت که این محصول می تواند قطرهایی از 6 میلی متر تا 200 میلی متر داشته باشد. بنابراین می توان انواع میلگردهای ساده را بر اساس این قطر تشخیص داد. از طرفی تفاوت در نوع میلگردهای ساده باعث ایجاد انواع مختلفی از آنها شده است. این انواع عبارتند از:

1-میلگرد اروپایی
2-میلگرد تمام کربن یا (میلگرد سیاه)
3-میلگرد با روکش اپوکسی
4-میلگرد گالوانیزه
5-میلگرد فولادی
6-میلگرد پلیمری

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

5-انواع و قطر میلگردهای ساده

انواع میلگردهای ساده  در بازار اهن علاوه بر جنس و قطر، از نظر شکل ظاهری و روش تولید در دسته های A1، A2، A3 و A4 طبقه بندی می شوند. این در حالی است که فولاد A1 از نوع صاف بوده و استحکام تسلیم و استحکام کششی آن به ترتیب 2400 و 3600 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد. لازم به ذکر است که انواع میلگردهای ساده دارای مقاومت کششی 360 نیوتن بر میلی متر می باشند. این مقاومت کششی می تواند به افزایش مقاومت کششی بتن نرم ساختمانی کمک کند. ممکن است بپرسید

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

6-قیمت میلگرد ساده در بازار اهن

در این مقاله با عنوان میلگرد ساده چیست به بررسی این محصول پرداخته اید و تا کنون با انواع میلگرد ساده و همچنین کاربرد میلگرد بدون آج آشنا شده اید. برای تعیین قیمت میلگرد ساده عوامل متخلف دخیل هستند که برخی از آنها کیفیت مواد اولیه، شرلی، جامعه اقتصادی و سیاسی، وزن محصول و همچنین میزان تولید و دسترسی به محصول است.

قیمت میلگرد ساده در بازار آهن-قیمت میلگرد ساده در بازار آهن-قیمت میلگرد ساده در بازار آهن-قیمت میلگرد ساده در بازار آهن-قیمت میلگرد ساده در بازار آهن-قیمت میلگرد ساده در بازار آهن-قیمت میلگرد ساده در بازار آهن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری