کاربرد ورق 17mn4
متال طاها

قیمت ورق سیاه

آیا تا به حال به اهمیت قیمت ورق سیاه در صنعت توجه کرده اید؟ از آنجایی که آهن یکی از حیاتی ترین و پرمصرف ترین فلزات و حتی مواد در جهان است، به دلیل استحکام و خواص مفیدی که دارد، به اشکال مختلف با فلزات دیگر ترکیب می شود؟

قیمت ورق سیاه

به عنوان مثال، ورق برای صنایع مختلف. به عنوان مثال در خودروسازی و ساخت و ساز استفاده می شود و در انواع ورق ها ورق سیاه یکی از مصنوعات آهنی است که به عنوان محصول واسطه ای برای تولید مصنوعات آهنی صنعتی استفاده می شود.

مصرف مستقیم مانند قطعات خودرو، پروفیل ساختمان، مخازن و …. علت بررسی وجود، مصارف و خواص و انواع و عوامل موثر در تعیین قیمت ورق سیاه یا آهن برای فعالان صنایع مرتبط حائز اهمیت است.

برای اطلاع از قیمت و ارتباط با کارشناسان ما با گروه صنعتی متال طاها تماس بگیرید.

ورق سیاه چیست؟

ورق های فولادی عمدتاً به روش نورد سرد و گرم تهیه می شوند، محصولات حاصل از نورد سرد شامل ورق های روغنی، رنگین و گالوانیزه و با نورد گرم محصولاتی به صورت ورق، کلاف با طرح های ساده، ضد سایش و دنده دار در مورد ورق در فرآیند تولید، فولاد در دمایی بالاتر از دمای تبلور مجدد فولاد و در ضخامت بیش از 1.5 میلی متر قرار می گیرد که ضخامت متفاوت آن در تعیین قیمت ورق سیاه مهم است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  قیمت فولاد سردکار 1.2767
قیمت ورق سیاه
قیمت ورق سیاه

صاف و صیقلی، اما با کیفیت سطح پایین تر. از ورق سرد درست می شود و البته ضخیم تر است که گاهی برای استفاده نیاز به هزینه دارد و قیمت آن از ورق سرد مانند روغن و در نتیجه کمتر است. ، در کاربردهای مختلفی که ظاهر اهمیت کمتری دارد استفاده می شود.

شاید جالب باشد بدانید که دلیل استفاده از صفت سیاه برای این ورق به دلیل مات شدن سطح آن در فرآیند تولید در دمای بالا است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ورق سیاه به عنوان محصول اصلی برای تولید قطعات صنعتی، قطعات ساختمانی و … استفاده می شود و با توجه به دو گرید استاندارد ST52 و ST37 می توان گفت که ورق مشکی و کنترل کیفیت آن برای صنعت بسیار مهم و مفید است.

قیمت ورق سیاه معمولی

دو گرید معروف ورق مشکی صنعتی و معمولی به ترتیب ST52 و ST37 هستند که ST مخفف Strength یعنی استحکام است و عدد بعد از آن مقدار کشش یا سختی نهایی ورق بر حسب کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. سختی ورق نورد گرم با مقدار کربن موجود در فولاد تعیین می شود.

همانطور که در تصاویر مشخص است ورق مشکی استاندارد ST37 به عنوان ورق مشکی معمولی با درصد کربن و در نتیجه سختی کمتر در صنایع با کاربردهای سبک مانند ساختمان سازی و ورق مشکی استاندارد ST52 به عنوان ورق مشکی صنعتی با کربن بالاتر استفاده می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  خرید فولاد سردکار 1.2601

درصد کربن نسبت به ورق صنایع سنگین معمولی سنگین تر است.

کاربرد ورق سیاه

در این گونه تفاسیر برای بررسی قیمت ورق گرم علاوه بر عوامل خارجی موثر بر تقاضا مانند نرخ ارز و نرخ تورم و همچنین مصرف انرژی برای تولید، عواملی مانند جدول وزن ورق سیاه، ضخامت و ترکیب آنها باید بررسی شود. در نظر گرفته شده است.

خرید ورق سیاه از متال طاها

با توجه به موارد فوق، کسانی که می خواهند از قیمت ورق سیاه استفاده و اطلاعاتی کسب کنند باید ببینند کاربرد مورد نظرشان چیست و سپس عوامل مختلفی را در نظر بگیرند.

به عنوان مثال، حتی فویل روغن برای کاربردهای ظریف و با کیفیت مناسب تر است.

از آنجایی که تولید ورق گرم در دمای بالاتر و در نتیجه با دقت کمتری در کیفیت و ضخامت انجام می شود ( پارامتر مهمی که قیمت آن را تعیین می کند) و علاوه بر این، درصد عناصر به کار رفته در فولاد تعیین کننده خواص است.

مانند سختی. نیز مورد بحث قرار می گیرد. امیدواریم این مقاله در ارائه اطلاعات در این زمینه مفید بوده باشد.

قیمت ورق سیاه | متال طاها

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری