متال طاها

قیمت ورق فولادی مقاوم

قیمت ورق فولادی مقاوم:گروه صنعتی متال طاها با بهره گیری از تیمی مجرب و متعهد، ارائه مشاوره صادقانه و عرضه انواع فلزات برای تمامی صنایع و همچنین ارائه قیمت مناسب برای صفحات سایش هاردوکس، ارزش آفرینی و جلب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

علاوه بر این، هنگام استفاده از ورق های هاردوکس، هیچ هزینه تعمیر غیرمنتظره ای وجود ندارد.

قیمت ورق فولادی مقاوم

در درجات مختلف موجود است که می تواند برش پلاسما یا لیزر باشد.

ورق های Veldox مانند ورق های هاردوکس به چند دسته تقسیم می شوند. برای اطلاع از قیمت ورق هاردوکس روزانه با کارشناسان هارد متال تماس بگیرید.

ورق فولادی مقاوم در برابر سایش نوعی ورق آلیاژی است که ترکیب خاصی از عناصر کربن، کروم و نیکل آن را در برابر خراش و ضربه مقاوم کرده است.

با استفاده از این پدیده، صنعتگران شروع به ساخت ورق های مقاوم در برابر سایش کردند که با مقاومت پایین در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش و مقاومت خمشی پایین ورق های فولادی، مشکل بسیاری از مردم و صنایع را حل کرد.

خرید از آهن خادم کیفیت کالای خریداری شده تضمینی می باشد و همچنین میلگرد ورق آلیاژی ورق مقاوم در برابر سایش هاردکس قیمت کارخانه میلگرد میلگرد آجدار فروش میلگرد آجدار میلگرد آجدار کارخانه آریا ذوب میلگرد متال طاها کارخانه، ورق فولادی مقاوم در برابر سایش Veldox،

قیمت ورق فولادی مقاوم در برابر سایش دورستات، ورق مقاوم در برابر سایش آلیاژی فولاد آلیاژی هاردوکس 600، ورق مقاوم در برابر سایش آلیاژی هاردوکس 500،

ورق مقاوم در برابر سایش آلیاژی هاردوکس 450، ورق مقاوم در برابر سایش آلیاژی هاردوکس 400، Sheet 400 استیل 130، فروش ورق آلیاژی، اتصالات کارخانه نورد آریان، قیمت میلگرد آجدار کارخانه فولاد شاهرود،

میلگرد کارخانه فولاد یزد، میلگرد آجدار درپاد تبریز، فروش میلگرد زاگرس شهرکرد، کارخانه فولاد نیشابور، میلگرد کارخانه فولاد کویر کاشان، میلگرد آجدار کارخانه، آلیاژ MO40 ورق فولادی، ورق فولادی آلیاژی 17Mn4،

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  قیمت استیل 304

ورق فولادی آلیاژی CK45، ورق ورق فولادی آلیاژی A283، قیمت ورق فولادی آلیاژی A516، ورق فولادی آلیاژی ST44، ورق فولادی آلیاژی ST52، ورق فولادی آلیاژی ST37 و سایر ورق های فولادی آلیاژی را با قیمت رقابتی بازار به فروش می رساند.

خرید حضوری و آنلاین امکان پذیر است زیرا فروشگاه آهن هارد متال ایران نماینده ورق هاردوکس در ایران می باشد. انواع ورق های ضد سایش را نیز می توان بر اساس درجه سختی طبقه بندی کرد.

گروه فولاد ملایی در زمینه فروش ورق هاردوکس 400، 450، 500 در ضخامت ها و سایزهای مختلف و همچنین خرید و فروش انواع فولادهای آلیاژی و ارائه قیمت ورق های هاردوکس مقاوم در برابر سایش در خدمت شما عزیزان می باشد.

هنگام خرید و اطلاع از قیمت ورق هاردوکس; باید به موارد زیر توجه کرد. اما در هر شرایطی استحکام، مقاومت خمشی، مقاومت در برابر سایش و جوش پذیری قابل قبولی از خود نشان دادند.

ضخامت موجود صفحه سایش هاردوکس 500 در 2 رنج 4 تا 32 با سختی 470 تا 530 و رنج 32 تا 80 با سختی 370 تا 430 برینل می باشد که برای کاربردهایی که سختی بالا مورد نیاز است استفاده می شود.

قابل توجه در مقایسه با دو استاندارد 400 و 450. می توان صفحه سایش هاردوکس 500 یک فولاد جوشی مقاوم در برابر سایش با قابلیت خمش خوب است.

قیمت ورق فولادی مقاوم

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

که با سختی، شکل پذیری، قابلیت خمش و جوش پذیری مشخص می شوند. این محصولات اغلب در معادن، برای ساخت تسمه نقاله، برای حمل مواد، در مواردی که احتمال سایش زیاد محصول وجود دارد و یا به دلیل عمر طولانی، مقاومت در برابر سایش و همچنین بالا، در ساخت و ساز استفاده می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  فولادهای مقاوم در برابر حرارت

دوام در شرایط بد مناطق آب و هوایی این محصول یک ورق آلیاژی با درجه سختی و مقاومت ضربه بالا می باشد که با عملیات مکانیکی انجام شده بر روی محصول با مالش سطح تمامی ذرات بر روی آن حذف می گردد.

از گریدهای فوق در مواقعی استفاده می شود که مقاومت در برابر سایش بالا و خواص سرد کاری مورد نیاز باشد، به عنوان مثال این نوع ورق و صفحه برای کامیون ها، سنگ شکن ها و بیل مکانیکی بیشترین کارایی را دارد.این گریدها خواص جوش پذیری بسیار خوبی دارند.

افزایش سختی ورق مقاوم در برابر سایش، انعطاف پذیری و چقرمگی آن را کاهش می دهد و مقاومت به سایش را بهبود می بخشد. استفاده از این محصول به دلیل دوام و عمر طولانی، هزینه تعمیر و تعویض را کاهش می دهد، بنابراین در فولادسازی، تولید سیمان، ادوات کشاورزی، لایروبی، فولادسازی، ماشین سازی و … کاربرد فراوانی دارد.

هنگام تلاش برای افزایش عمر اجزای حیاتی و کاهش وزن هر مجموعه، ورق های ضد سایش انتخابی هستند. این نوع از محصولات فولادی به طور ویژه برای افزایش طول عمر قطعات در محیط های سخت طراحی شده است.

ورق های این نوع به خوبی برای ماشینکاری و جوشکاری مناسب هستند. هنگام جوشکاری با تمام روشهای مرسوم، رعایت موارد ضروری است

 

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.
قیمت ورق فولادی مقاوم
قیمت ورق فولادی مقاوم
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری