متال طاها

صفحه سایش هاردوکس

صفحه سایش هاردوکس

این فولاد در کد DIN آلمان 1.1191، در استاندارد قدیمی Behler TH0EH، در استاندارد جدید Behler به عنوان V945 و در استاندارد آمریکا با نام SAE 1045 شناخته می شود.

ورق CK60 دارای استحکام کششی و استحکام تسلیم بالاتری نسبت به ورق های 1045 و 1040 است. کربن بیشتری در ترکیب آن دارد.

ضخامت صفحه سایش هاردوکس 450 با توجه به درصد مولیبدن، کروم، کربن و نیکل متفاوت است.این نوع صفحه در ماشینکاری، فرم دهی و جوشکاری کاربرد دارد.

فولاد هاردوکس 550 در دسته صفحات سایش و فولادهای مقاوم به سایش قرار می گیرد. برای مشاهده قیمت تمام فولادها می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

در ضمن برای دریافت قیمت انواع صفحه سایش هاردوکس می توانید با مشاورین متال طاها کلیک کنید.

ورق های گالوانیزه در انواع و اندازه های مختلفی در بازار عرضه می شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و البته تفاوت قیمتی نیز دارند.

به این فولاد در بازار فولاد CK45، 1060 و C60 نیز گفته می شود. سپس این قطعات در کوره های مخصوص از قبل گرم شده و پس از چندین مرحله نورد گرم به ضخامت مورد نظر می رسند.

این عناصر در کوره های آلیاژی به آهن مذاب اضافه می شوند و سپس با استفاده از روش ریخته گری پیوسته به اشکال مختلف مانند ورق، میلگرد و …. عدد 0 نیز نشان می دهد که هیچ گونه اصلاحی در عناصر آلیاژی آنها صورت نگرفته است.

یکی از ویژگی های مهم ورق هاردوکس انعطاف پذیری آن است که با توجه به این ویژگی به راحتی خم می شود اما قبل از آن باید عواملی که باعث کاهش این انعطاف می شوند حذف شوند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  قیمت لوله st52

انواع صفحه سایش هاردوکس و کاربرد آنها در این مقاله به تفصیل و واضح ارائه شده است.

از این نوع هستند و در تولید آنها از ورق های CK45 استفاده می شود.

ساخت تجهیزات صنعتی مانند غلطک، مارپیچ، شفت و … اگر به دنبال ترکیباتی هستید که به شما در سست شدن خاک کمک کند، از دندانه های چاک دهنده، اسکرو یا ترانچر استفاده کنید.

ابزارهای دستی مانند انبردست و چکش، میخ، پیچ، چاقوی آهنی و دندانه دار، مته و غیره، صنعت خودروسازی برای تولید قطعات با استحکام بالا مانند چرخ دنده، شفت، میل لنگ، میله محور، چرخ دنده کوچک و غیره. بسیاری از تولید کنندگان، ورق های فولادی ضد زنگ آنها لباس ها را با نام تجاری خود تولید می کنند.

صفحه سایش هاردوکس با ضخامت های 4 میلی متر تا 25.4 میلی متر، صفحات سایش HiAce هاردوکس در محیط های با pH پایین موجود است و عمر تجهیزات را تا 3 برابر در مقایسه با فولاد 400 HBW معمولی افزایش می دهد.

این مقاومت در برابر سایش را به حداقل می رساند زیرا لبه های ساینده در برش از طریق سطوح سخت مشکل دارند.

سطل چنگال می تواند اجسام سنگین و عجیب و غریب را بلند کرده و حرکت دهد، در حالی که چاک دهنده درز برای نفوذ به زمین سخت ایده آل است.

هنگامی که نیاز به بلند کردن و جابجایی وسایلی با شکل عجیب دارید، یک دسته برس، یک چنگال و یک سوهان یا چنگال را در نظر بگیرید.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق ساندویچ پانل

هنگام جوشکاری ورق های هاردوکس بهتر است از مواد با مقاومت کمتر استفاده شود. محدوده ضخامت صفحه های هاردوکس بسیار کم است، سختی آن کمتر از سایر ورق های هاردوکس است.

وزن سبک تر نیز مصرف سوخت و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. همچنین این نوع فولاد به دلیل عدم وجود عناصر آلیاژی مناسب به فرآیند خیساندن پاسخ نمی دهد.

در ترکیب شیمیایی فولاد SK45 علاوه بر کربن، عناصر منگنز، سیلیکون و فسفر نیز وجود دارد. ضخامت ورق هاردوکس 500 بسته به درصد مولیبدن، کروم، کربن و نیکل متفاوت است.

ورق CK45 به ورق کربن متوسط ​​یا فولاد نیز گفته می شود، به دلیل طراحی مهندسی در صنعت مشهور است. فولاد مرکزی دلکان همیشه با آخرین اخبار دنیای صنعت همراه شما خواهد بود.

در صنعت خرید صفحه سایش هاردوکس 450 رایج است که محبوب ترین فولاد سایش است و خواص ساختاری عالی دارد.

ورق هاردوکس 450 :

تفاوت هاردوکس 450 با هاردوکس 400 در میزان کربن، ژرمانیوم و بور است که میزان این مواد در هاردوکس 450 باعث افزایش استحکام هاردوکس در برابر سایش و انقباض ناشی از هوا می شود.

هنگامی که نیاز به افزایش عملکرد بیل مکانیکی خود دارید، پیوست های JCB می توانند به شما کمک کنند.

صفحه سایش هاردوکس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری