متال طاها

خواص مکانیکی و سختی

خواص مکانیکی و سختی مناسب باعث کاربرد گسترده آن در صنایع مختلف شده است. ورق هاردوکس 450 برای عملیات حرارتی مکرر مناسب نیست.

ورق هاردوکس ساخته شده از این فولاد علاوه بر سختی بالا، به دلیل خواص خمشی و جوشکاری خوب، در سازه هایی با سایش متوسط ​​نیز کاربرد پیدا کرده است.

با وجود نوسانات بازار فولاد و تنوع زیاد این آلیاژ، شما می توانید جدیدترین قیمت ورق فولادی را در این صفحه مشاهده کنید. قیمت ورق هاردوکس 500 به همراه نمودار نوسان قیمت هر برگ هاردوکس 500 را در هر صفحه می توانید مشاهده و سفارش دهید.

ورق های Durostat 400، Durostat 450 و Durostat 500 معمولاً به مقادیر سختی سطحی در حدود 400، 450 و 500 برینل دست می یابند. دمای فرآیند تولید این ورق 850 تا 1050 درجه سانتیگراد و دمای پخت آن 550 تا 660 درجه سانتیگراد می باشد.

صفحات سایش با دمای بالا هاردوکس در دماهای بالا در محدوده 300-500 درجه سانتیگراد مقاومت ویژه ای در برابر سایش ایجاد می کنند.

همچنین توجه داشته باشید که به دلیل نوسانات زیاد نرخ ارز، قیمت ها تغییر می کند، بنابراین قبل از خرید و ثبت سفارش با مشاوران ما تماس بگیرید تا از قیمت دقیق ورق سایش هاردوکس مطلع شوید!

ورق های سایش هاردوکس در گریدهای 400 HBW تا بیش از 600 HBW (برای موارد شدید) و ضخامت های 0.7 میلی متر تا 160 میلی متر در دسترس هستند.

خواص مکانیکی و سختی

برای مشاوره خرید و قیمت لحظه ای با ما در تماس باشید.

فولاد تجارت مولایی با بیش از ده سال سابقه در زمینه تامین فولادهای آلیاژی، صنعتی و تخصصی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و خطوط لوله اعم از لوله، اتصالات، فلنج، شیرآلات و تجهیزات اندازه گیری دقیق و انواع فولاد، قیمت فولاد آلیاژی، فولاد پر سرعت،

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  لوله سیلندری h8

فولاد ضد زنگ فولاد، فولاد کربن، فولاد آلیاژی و میله فولادی ضد زنگ، کاربردهای فولاد آلیاژی، فروش ارزان میله آلیاژی فولاد ضد زنگ 1.4021، فروش میله آلیاژی پرسرعت ASTM A105، ورق فولاد آلیاژی کوره، لوله نسوز، لوله برای مخفی جوش درز،

قیمت لوله مارپیچ حلزونی، لوله بدون درز ارزان Manisman، ورق فولادی مقاوم در برابر آب و هوا، قیمت ورق بادوام، ورق هاردوکس مطابق با استانداردهای بین المللی است. سختی بی نظیر و مقاومت در برابر ضربه، عملکرد، دوام و عمر مفید تجهیزات شما را تضمین می کند.

جهت گیری تصادفی کامل و اندازه دانه کوچک، خلوص بالا و مقاومت ضربه کم در دماهای پایین تضمین شده است. ورق های برنجی به صورت رول یا برش به ضخامت های 1 تا 5.2 میلی متر برای فروش تهیه می شوند.

خواص مکانیکی و سختی

این فولاد به دلیل کارایی بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به ورق سیاه در صنعت دارد.

در حالی که فولادهای سنتی سخت شده و مقاوم در برابر سایش سختی خود را در دمای بالای 200 درجه سانتی گراد از دست می دهند، صفحات سایش مقاوم در برابر حرارت هاردوکس سختی خود را حتی در دمای 500 درجه سانتی گراد حفظ می کنند.

گاهی اوقات رسوبات باقی مانده بر روی ورق های فولادی باعث عدم انعطاف ورق فولادی می شود.

خواص مکانیکی و سختی
میلگرد CK45 خواص مکانیکی و سختی

کدام کشورها تامین کننده ورق های مقاوم در برابر سایش هستند؟

صفحات پوشیدنی هاردوکس برای دوام ساخته شده اند. علاوه بر این، طیف گسترده ای از درجه ها و ضخامت ها به شما این امکان را می دهد که از صفحات پوشیدنی هاردوکس مطابق با نیاز خود استفاده کنید.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  فولاد قالب پلاستیک 1.2312+ (مشخصات فنی)

ورق های ضد سایش در صنایع مختلفی مانند ادوات کشاورزی، معادن و صنعت سیمان کاربرد دارند. صفحات سایش هاردوکس پیشرفته ترین صفحات سایش در جهان هستند.

صفحات سایش هاردوکس نیز بهره وری فرآیند را افزایش می دهد. لغزاندن یک ماده یا سطح روی سطح دیگر ذرات سطح را حذف می کند. عدم وجود سطح صاف در برخی از ورق های پوشش داده شده می تواند باعث افزایش اصطکاک و در نتیجه خم شدن مواد در ماشین ها شود.

عناصر کربن و آلیاژ اضافه شده در طول تولید نه تنها باعث افزایش سختی و استحکام ورق فولادی می شود، بلکه بر مقاومت ضربه (چقرمگی) آن نیز تأثیر می گذارد.

بنابراین با توجه به کاربرد این ورق ها باید از ورق هایی استفاده کنیم که درصد کربن آنها با کار مورد نظر ما سازگاری داشته باشد.

برای خرید این محصول و داشتن آگاهی لازم در مورد محصول کافی است با مشاورین ما تماس گرفته و از طریق وب سایت یک محصول فلزی ثبت شده سفارش دهید تا در اسرع وقت محصول خود را در محل مناسب تحویل بگیرید.

خرید آنلاین از هر کارخانه ای که در نظر دارید فقط برای لحظه ای بازار را از طریق موبایل متال تماشا کنید.

برای دیدن محصولات جدید و اطلاعات جدید درباره محصولات و قیمت لحظه ای کلیک کنید.
خواص مکانیکی و سختی
خواص مکانیکی و سختی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری