متال طاها

خرید ورق سایش 500

خرید ورق سایش 500 ورق های محافظ سایش یکی از پرفروش ترین فولادها هستند و به دلیل خواص منحصر به فرد خود در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. این ورق ها ورق های آلیاژی با مقاومت سایش، سختی و مقاومت در برابر ضربه بالا هستند. با توجه به شرایط کار و سختی مورد نیاز دارای سختی 400، 450، 500، 550، 600 برینل و حتی بالاتر بوده و دارای نام های مربوطه می باشند.

ورق هاردوکس 500

با افزایش سختی، مقاومت به سایش افزایش یافته و استحکام و انعطاف پذیری این ورق ها کاهش می یابد. اما در تمامی شرایط استحکام، مقاومت خمشی، مقاومت در برابر سایش و جوش پذیری قابل قبولی از خود نشان دادند و به همین دلیل معمولاً 500 ورق سایش سختی در بازار خریداری می شود.صفحه سایش 500 نوعی صفحه سایش است که حاوی 0.3 درصد کربن است. این ورق ها علاوه بر کربن دارای عناصر دیگری مانند سیلیکون، منگنز، کروم، مولیبدن و نیکل هستند. کاربرد در صنایع ماشینکاری، شکل دهی و جوشکاری از مهمترین کاربردهای ورق هاردوکس 500 می باشد.

خرید ورق سایش 500

خرید ورق سایش سختی 500
قیمت ورق سایش سختی 500

صنایع سنگین

این ورق ها در متالورژی و صنایع سنگین کاربرد فراوانی دارند. این ورق ها علاوه بر ویژگی های فوق قابلیت جوش خوبی دارند و تا 700 مگاپاسکال مقاومت نشان می دهند. دوام خوب صفحه سایش 500 باعث محبوبیت این فولاد در صنعت شده است. ضخامت ورق هاردوکس 500 از 4 میلی متر تا 103 میلی متر، عرض بیش از 3350 میلی متر و طول بیش از 14630 میلی متر متغیر است. همچنین سختی ورق هاردوکس 500 معادل 470-530 برینل است.

ورق های مقاوم

 ورق هاردوکس 500 را در ضخامت ها و سختی های مختلف عرضه می کند. ورق های هاردوکس 500 معمولاً در مواردی استفاده می شود که مقاومت در برابر سایش به دلیل الزامات شغلی مانند تیغه ها، بیل مکانیکی و چرخ های کارخانه سنگ شکن مورد نیاز باشد. این گریدها نباید بیش از 250 درجه سانتیگراد گرم شوند، در غیر این صورت این ورق ها خاصیت خود را از دست می دهند.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق 70B

خرید ورق هاردوکس

 نماینده ورق هاردوکس در ایران می باشد و شما می توانید انواع ورق های مقاوم در برابر سایش شامل: ورق هاردوکس، ورق دورستات و ورق دیلیدور را با نازلترین قیمت بدون واسطه خریداری نمایید. سختی برینل مواد با مقیاس نفوذ یک فرورفتگی فشرده بر روی نمونه ماده تعیین می شود. واحد برینل برای تعیین سختی ورق های مقاوم در برابر سایش استفاده می شود. در جدول زیر عناصر شیمیایی ورق هاردوکس 500 را مشاهده می کنید.خرید 500 ورق ضد سایش برای عملیات حرارتی مکرر مناسب نمی باشد.

ایمنی و بهداشتی

خواص مکانیکی آن نیز با سخت شدن و در صورت لزوم حرارت دادن بعدی افزایش می یابد. این خواص پس از قرار گرفتن در دمای بالای 250 درجه سانتیگراد قابل حفظ نیستند. علاوه بر این، هنگام جوشکاری ورق های هاردوکس، برش و سایر عملیات ها با ورق های هاردوکس، توصیه های ایمنی و بهداشتی مناسب باید رعایت شود. به ویژه، هنگام آسیاب کردن صفحات پرایم شده، بخاری با غلظت بالایی از ذرات، که برای تنفس بسیار مضر هستند، می تواند تشکیل شود.

ورق های مقاوم در برابر سایش

 عرضه کننده انواع صفحه سایش (هاردکس) با سختی 400، 450، 500، 550، 600 برینل می باشد. برای خرید ورق های مقاوم در برابر سایش، اطلاع از قیمت ورق های مقاوم در برابر سایش و همچنین هرگونه سوال در مورد نحوه فروش ورق های ضد سایش می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. می توانید به صورت حضوری و آنلاین خرید کنید متال طاها با سالها تجربه در زمینه عرضه فولاد در انواع و ضخامت های مختلف آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

سنگ شکن

سنگ شکن دستگاهی است که برای خرد کردن مواد تمیزی که از معدن به دست می آید استفاده می شود. این دستگاه مواد اولیه را تا زمانی که به اندازه دلخواه برسد آسیاب می کند. به همین دلیل این دستگاه برای کسانی که در معدن کار می کنند لازم است تا مواد اولیه را به خوبی تهیه کرده و به کارخانه ها تحویل دهند. امروزه خرید دستگاه سنگ شکن به یکی از مهمترین وظایف افراد تبدیل شده است. متأسفانه محصولات بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد و این گیج کننده است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  قیمت ورق نسوز صنعتی

سنگ شکن چیست؟

همانطور که می دانید سنگ های استخراج شده از معدن تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. این تفاوت به میزان رطوبت، سختی و اندازه سنگ مربوط می شود. در نتیجه، هرچه سنگ سخت‌تر باشد، سنگ شکن باید قوی‌تر باشد تا بتواند خرد شدن سنگ را مدیریت کند.

دستگاه معدن از فولاد ساخته شده

به همین دلیل زمانی که قصد خرید این دستگاه را دارید باید به سطح قدرت آن توجه ویژه ای داشته باشید. به این نکته توجه کنید هرگز از سنگ شکن برای خرد کردن سنگ هایی که بیش از ظرفیت دستگاه خود هستند استفاده نکنید. زیرا باعث آسیب به دستگاه می شود و مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد می کند. تقریبا در تمامی سیستم های سنگ شکن سنگ شکن کیوبیت وسیله ای کاربردی و ضروری است. سنگ شکن کوبیت گاهی اوقات به عنوان یک سنگ شکن چکشی شناخته می شود

خرد کردن سنگ های معدنی

زیرا از چندین چکش برای خرد کردن سنگ های معدنی استفاده می کند و به طور مکرر در زوایای مختلف و با نیروی زیاد به سنگ برخورد می کند. به عبارت دقیق تر، سنگ یا کانی در محفظه اصلی سنگ شکن کوبیت محصور می شود و چکش ها سنگ را به دیواره ها و بدنه سخت داخلی دستگاه کوبیده و آن را خرد می کنند. چکش های این دستگاه معدن از فولاد ساخته شده است که در برابر ضربه و سایش بسیار مقاوم است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری