ویژگی میلگرد اینکونل
متال طاها

خرید فولاد سمانته 1.5714

خرید فولاد سمانته 1.5714 یکی از فولادهای قابل استفاده در بسیاری از صنایع اعم از پلاستیک سازی، مهندسی و … می باشد که در این مقاله دپارتمان آموزش و مشاوره شرکت متال طاها سعی کرده شما را با این فولاد پرکاربرد در صنعت آشنا می کنیم…

فولاد سمانته چیست؟

خرید فولاد سمانته 1.5714 ، سمانته کاری شامل وارد کردن کربن به سطوح فولادی کم کربن است. بنابراین، سمانته شدن زمانی اتفاق می افتد که محتوای کربن اولیه کمتر از 0.25٪ باشد و محتوای کربن سطح به حدود 1٪ افزایش یابد، یک سطح سخت و یک هسته نرم ایجاد کند.

فولاد سمانته یکی از فولادهای کم کربن، کم آلیاژ یا آلیاژی است که در ساخت قطعاتی که دارای سطح سخت و مقاوم در برابر سایش هستند، هسته نرم و سخت تری دارند و در برابر نیروها و ضربه های متغیر مقاوم هستند، استفاده می شود.

خرید فولاد سمانته 1.5714

این ویژگی ها با آغشته کردن سطح فولاد به کربن به محصول داده می شود. فولادهای سخت شده با بدنه در ساخت قطعاتی مانند چرخ دنده ها، شفت ها، پین های پیستون، حلقه های زنجیر، چرخ دنده ها و قرقره ها، دیسک ها، بلبرینگ های راهنما، غلتک ها، برخی ابزار اندازه گیری و بازرسی و ابزارهای برش استفاده می شوند.

فرآیند کربورسازی برای سخت کردن فولادهای سخت شده مورد استفاده قرار می گیرد. در طی این فرآیند، کربن در دمای بالا بر روی سطح فولاد جذب می شود.

فرآیند ماشینکاری فولاد سخت شده با کیس بسیار ساده است زیرا فرآیند سخت شدن کیس پس از تکمیل کامل یا جزئی قطعه اعمال می شود. با این حال، انتخاب فولاد با کیس سخت شده و فرآیند صحیح سخت شدن کیس نیاز به دقت و تجربه زیادی دارد.

خرید فولاد سمانته 1.5714

فولاد 1.5714 یکی از فولادهای آلیاژی کربن دار موجود در بازار با مشخصات 16NiCr4 می باشد. فولاد 5714 دارای ترکیب شیمیایی متوسط ​​0.19% کربن، 0.4% سیلیکون، 0.9% منگنز، 1-0.6% کروم و حدود 1% نیکل و مقادیر کمی فسفر و گوگرد است و به دلیل وجود عناصر نیکل مقاومت حرارتی خوبی دارد. این فولاد دارای سختی برینل 217HB است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  ورق a387 در شادآباد

با توجه به نوسانات بازار جهت اطلاع از خرید فولاد سیمانی 1.5714 با شماره های درج شده تماس بگیرید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

سخت کاری فولاد 1.5714

همانطور که قبلا ذکر شد، فولاد سخت شده با کیس در نتیجه عملیات حرارتی سخت شدن سطحی سخت شدن کیس سخت می شود.

زمانی که خرید فولاد سمانته 1.5714 کربوره شده تحت عملیات حرارتی کربوریزه شدن قرار می گیرد، طی فرآیندی خاص، مقدار کربن روی سطح آن افزایش می یابد و قطعه با سطح سختی با محتوای کربن بالاتر و مقاومت به سایش مناسب، تشکیل می شود که در عین حال دارای نرم و نرمی است. سطح هسته سخت

به طور کلی در طی عملیات حرارتی توسط کربوریزه کردن، سطح قطعه بدون تغییر قابل توجهی در هسته آن سخت می شود. اطلاعات بیشتر در مورد این نوع سخت کاری سطحی را می توانید با مطالعه مقاله ورق آتشخوار به دست آورید.

فولاد سمانته

جوشکاری سمانته 1.5714

از آنجایی که درصد کربن و عناصر آلیاژی در فولادهای سیمانی کم است، جوشکاری این فولاد بسیار ساده است. اما اگر سطح فولاد در طی فرآیند کربنیزاسیون از کربن اشباع شود، مقاومت و سختی سطح نسبتاً بالایی خواهد داشت.

کربن دهی فولاد فرآیندی است که در آن کربن به سطح فولاد (معمولاً فولاد کم کربن) در دمای بالا که آستنیت وجود دارد و سرعت انتشار کربن در فولاد نسبتاً بالا است، پخش می‌شود. هر کدام با ویژگی های خاص خود، سه روش اصلی کربورسازی وجود دارد. گاز، جامد و مایع.

قطعات ساخته شده از فولاد با درصد کربن متوسط یا زیاد که دچار خمش شدید می شوند، تمایل به ترک دارند. با این حال، اگر آنها با فولاد کم کربن (خرید فولاد سمانته 1.5714) ساخته شوند و سپس شکل داده شوند و سمانته شوند، ممکن است بدون اینکه قطعات با خطر ترک خوردگی مواجه شوند، نتیجه خوبی داشته باشند. سمانتاسیون را می توان به روش های جامد، گازی یا مایع انجام داد.

> برای خرید فولاد سمانته 1.5714 به صورت حضوری روی لینک کلیک کنید.

تماس باما
با ما در تماس باشید.

کاربرد خرید فولاد سمانته 1.5714

خرید فولاد سمانته 1.5714 به دلیل سختی پذیری و ماشین کاری بالا، کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد که از جمله مهمترین کاربردهای فولاد سیمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید قطعات تجهیزات صنعتی
  • تهیه قالب های رزین مصنوعی برای پردازش ترموپلاستیک ها
  • ساخت انواع چرخ دنده ماشین آلات در صنایع مختلف.
  • تولید خطوط ماشین آلات مانند لیفتراک
  • از دیگر مصارف این فولاد می توان به استفاده از آن در انواع ابزارهای صنعتی و ساختمانی از جمله چرخ دنده های خودرو، محور و قطعات فرمان، میل لنگ، پیستون، قطعات حفاری و غلتک اشاره کرد.
پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  فولاد سمانته

در میان روش‌های شناخته شده کربن‌سازی و تمپرینگ، کربن‌سازی کم‌فشار اجرا می‌شود که در آن روغن با گاز پرفشار جایگزین می‌شود که باعث بهبود کیفیت سطح می‌شود. خنک کردن گاز به این معنی است که گرادیان دما در قطعه نسبت به روغن حاصل یکنواخت تر است، به این معنی که اعوجاج حرارتی کمتری دارد.

>> برای خرید خرید فولاد سمانته 1.5714 کلیک کنید.

با این حال، گاز مورد استفاده به عنوان سیال خاموش کننده ممکن است ظرفیت خنک کنندگی کمتری نسبت به نفت داشته باشد، به این معنی که بخش فولادی حاصل از پایداری کمتری برخوردار است. برای افزایش ظرفیت خنک‌کننده گاز، فشار آن افزایش می‌یابد، اما فشار بیش از حد می‌تواند باعث تغییر شکل نهایی بزرگ قطعات شود.

برای خرید و سفارش خرید فولاد سمانته 1.5714 با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
معرفی انواع ورق
معرفی مجموعه متال طاها

محبوب ترین مقاله ها

دسته بندی مقالات

برچسب های ضروری